(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Galaksine kayan mülteci bir yıldızdım Karanlığa aktım her gece gün doğarken ölmesin ,bitmesin en güzel rüyalar.en güzel ışık güneş hayallerin katili olmasın.sadece çok güzeldi diyorum...
Karalara çakıldı bahtım Her yanım keder Gökyüzüne düştü yalnızlık Kahır yüklü bir bulut sensizlik Yağdı ıslak ıslak
Asırlık çınar ağacının kovuğundaydık Bir masaldan kaçmışız Dudaklarından pembelerdi içtiğim
Gün doğarken öyle mi ölünür...!
Abi yorumları ve şiirini ayrı ayrı okudum.Öylesine gurur verici bir başarıki.Ben özellikle finale çakıldım kaldım.Sensizlik yağdı ıslak ıslak..Tarafımıza düşen o yağmurla ıslanmak sadece..Sensizlik onun yokluğu içinde kaybolmak belkide sonsuza sığınmak..
Karalara çakıldı bahtım Her yanım keder Gökyüzüne düştü yalnızlık Kahır yüklü bir bulut sensizlik Yağdı ıslak ıslak
İçerisinde yoğun biçimde duyguların örğülendiği bir çalışma, Benzetme ve imgelerin sıkça kullanıldığı, Romantizmin sınırlarının aşıldğı zaman zaman sürrealizme çıkıldığı başarılı bir örnek,
Asırlık çınar ağacının kovuğundaydık Bir masaldan kaçmışız Dudaklarından pembelerdi içtiğim
Gün doğarken öyle mi ölünür...!
hocam şiiri beş kere sadece yüksek sesle okudum.. sessiz okuduklarımı sayamadım :) yorum yazmak haddime değil de hocam son mısralar öyle bir coşkuyla çıktıki ağzımdan bunu zerre hocama yazmam lazım dedim.. harikasınız yine saygılarımla...
sevgili Fikret bey şiirinizi teknik değerlendirmek istedim, elimden geldiğince çözümleyeceğim.
tamamen sevgiliye sesleniş olmuş... öncelikle cevapları okura bırakılan güzel betimlemelerle, tanımlamalarla bezenmış, dize içlerinde uyum söz konusu ve baştan sona anlatmaya çalışılanları okurun yakalayabilmesi kolaylaştırılmış, akıcı ve anlaşılır dizeler var... şairin varmak istediği nokta da ölüm ve aşkın nasıl yaşandığı ve nasıl bir ölüm olduğu, ölüm dediğinin gerçek ölüm olmadığı aşkın şahikalara uçurduğu, küçük anlarda yaşanan büyük bir aşk öyküsü... yer yer çok güzel betimlemeler görülmekle beraber sade bir dil kullanılmış, yormadan final yapılabilen bir şiir... cümlelerin kuruluşu, dizilmesi ve işleniş tarzı ile nasıl bir şiirin ortaya çıktığını görüyoruz sair bir yıldızı öpüyor, bir dehlizi... şimdi bir gitarın tellerine gelişigüzel vuruyorum, çıkan seslerde sevgiliyi arıyorum...sahur vakti aldığım haz anlatılmaz..ne güzel bir gece yaşattı şiiriniz, içinde kendini bulmak isteyen herkese yer var...
Karanlığa aktım her gece
gün doğarken ölmesin ,bitmesin en güzel rüyalar.en güzel ışık güneş hayallerin katili olmasın.sadece çok güzeldi diyorum...