_amansız vakitler fire vermiyor sızıları dindirmeye_
içimde kor yangınlar gittikçe azan çatlak dilli acılar b o ğ u luyorum bırakın boynumdaki ipi...
ah! umut neden uzak limansın neden teknelerim batık neden ışığı sönük fenerimin...
biliyorum sen biçtin bu elbiseyi k a d e r bak dökülüyor topuklarımdan dikensi sancılar yorgun bir ömrün tüm ağırlığı omuzlarımda d a y anamıyorum
-susuz nehir ellerim... susak bir yoncanın feryatları boşuna-
öğrendiğim tüm doğrular yanlış gördüğüm her şey s a h t e tutulduğum her aşk y a l a ndı...
anlatmayın boş masalları ancak geveze kargalar dinler ruhu kirli zamanın martaval okuması ne garip dünyanın gizemi yok uçup gitti sırlar...
şimdi hüzünlü bir şarkının nakaratı gibi incitir h a y a t kirpik uçlarımda müzminleşmiş kederler her gece düşlerimden gam yüklü kervanlar gelip geçer...
ve inadına ben her geceminyatür sevinçlerimi kucaklayıp ay gülümserken penceremden başucumdaki kumbaramda saklarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİNYATÜR SEVİNÇLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİNYATÜR SEVİNÇLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi hüzünlü bir şarkının nakaratı gibi incitir h a y a t kirpik uçlarımda müzminleşmiş kederler her gece düşlerimden gam yüklü kervanlar gelip geçer...
ve inadına ben her gece minyatür sevinçlerimi kucaklayıp ay gülümserken penceremden başucumdaki kumbaramda saklarım...
Etkili bir şiir görgüsü...Ayrık bir duyumsayışın en tenha zamanlarda yanı başında olması insanın;sanırım başka bir avuntu nedenidir. Şiiri beğeniyle okudum.Özene/emeğe erdemle.
ve inadına ben her gece minyatür sevinçlerimi kucaklayıp ay gülümserken penceremden başucumdaki kumbaramda saklarım...
Acılar ağır bassa da yaşamda,saklanmış bu minyatür sevinçler her zaman ihtiyaç duyacağımız bir ilaç gibi duruyor kenarda... Güzel bir anlatım.Kutluyorum...Sağlıcakla...
ufakta olsa sevinçler, sana geliyorsa savinç neşeli olmalı insan. Siz sanırım ufakta olsa sevinmeyi biliyorsunuz... o zaman mutlu kalın, sağlıcakla. Şiiriniz güzeldi, yüreğinize sağlık.
Tebrik ederim...