(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum benim. Ben inanıyorum ki, doğa bizim hayal ettiğimizden daha dengeli. O, bir yolunu bulacaktır. Küresel ısınma, sera gazları falan filan var, var da, yanardağlar da var. Atmosferi aylar yıllarca saracak güneşi engelleyecek küllerde var. Var oğlu var. Ben, hepsini bilemediğimiz fizik kanunlarına güveniyorum. Vesselam.
Duyarlı yüreğinizi kutlarım.Maalesef insan kendi sonunu hazırlıyor kendi eliyle.Hayvan cinsinden ne kadarının nesli tükendi. Bitkiler hakeza.Bu gidiş iyi değil ama dur diyende yok. Allah sonumuzu hayreyleye. Tebrikler.Çok güzel bir konu ve işlenişi de çok güzel. Sağlıcakla.
Ne kadar manidar dizelerdi. Günümüzde birilerinin sözde teknik gelişmelerine inat, ne doğa ne insan koruyabiliyor özünü. Tebtikler hocam her zamanki gibi düşünülmeyeni düşünmeyi, dokunulmayana dokunmayı başaran duyarlı kalemi kutluyorum.
Kaybolmak üzere... Uzun ömürlü kaplumbağa Feryatla sıra bekleyen şen şakrak kurbağa Kir pas içinde o engin denizler Bulutları da küstürdük artık soluk benizler Perişan oldu ormanlar ağaçlar kuşlar Bir anlam taşımıyor Hep kayıtsız bakışlar.
Ağacların altları bomboş Aslında sende kuş da hoş Çakal da, kurt da, Tilki de hoş.
Hoşça kal doğa Hoş çakal Hoş kurt Hoş tilki Hoş olmaya hoş Ama artık hepsi boş...
Malesef doğru dizeler doğayı günden güne yok ediyoruz kutlarım selamlar...........
Yorum yaparken ,içerik bakımından oldukça zengin şiirlerinize kompazisyon yazmak geliyor içimden çünkü şiirde sayısız temayı konu alıyorsunuz hocam . Bu da zengin bir kültürün kaleme yansıyışı... çok güzeldi . Tebrikler,saygı ve selamlarımla hocam.
"BİR CAN VAR CANINDA O CANI ARA ! BEDEN DAĞINDAKİ O GİZLİ MÜCEVHERİ ARA ! EY YÜRÜYÜP GİDEN DOST ! BÜTÜN GÜCÜNLE ARA ! AMA DIŞARIDA DEĞİL, ARADIĞINI KENDİ İÇİNDE ARA ! " demiş şair...SAYGIYLA
Bugün benden çocuklar bana ''Şaban dede bize tavşan manisi yaz !'' dediler.... Doğa tüm canlılar ile seviml.i Şiir de sevimli olmuş . Tebrikler. Saygıyla...
Şaban Aktaş tarafından 1/14/2012 8:53:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duyarlı yüreğinize sağlık hocam.
Selam ve dua ile...