(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cahit gardaşım,tek kelime harika,anlamı , duygusu ve okuyana yaşatan güçlü anlatımı ile mekemmel bir şiirdi. ....Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum.
Gözlerinde yaşların kurur bir gün güzelim Bitmeyen acıların bulur bir son güzelim Sanma dünya değişir o bizi degiştirir Aldatır hep insanı gurur ve kin güzelim
merhaba arkadaşım haklısın yaşlar bir gün kururda ya yüreğin yarası ne olur arkadaşım hiç dinmeyen acı merhemi olmayan yaralar nasıl kapanır ne merhem ne doktoru bulamazsa derdine çare ne yapmalıki arkadaşım :)eee sende yaşanmaz dediğini duyar gibiyim amma sordun dediniz değilmi tek bir çare o da ölüm . ölüm de kurtuluşsa eger olmadığını da bilirim :) şirin bana neler neler hatırlattı arkadaşım güzel yüreğin var olsun bak yine çenem düştü beni kovalamadan ben kaçayım hoşçakallllllll:)))))))
Kimisi hep hatırlar unutur bazıları
Onda bunda arayıp o nice hataları
Kişiler kendisinde görür bir gün güzelim
Aykıri- Cahit Telkök-1993- Almanya
Güzel bir şiir, kutlarım efendim
Saygımla......