(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuruluruz hazana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuruluruz hazana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözünden düşen Her yaş Yaşanmışlığın birikimi Neden acıdır neden tuzlu İçinden geçtiği yollardan damatılır su.
Göz yaşı yük olur bedenine Akıtırsın içindeki derdi, sevinci Taşa göz pınarlarından, İçten dışa, Bir göz yaşı Tertemiz duygu Temiz bir yürek rahmetidir Ağlamak gibi yok Ağladığımız kadar insan Ağlamaları anladığımız kadar İnançlıyız.
Melik Haker tarafından 12/14/2011 9:13:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ağlayacak gönül var sende Ağla ki için yumuşasın Ağla ki gönül toprağın yeşersin Ağlamaktan kim korkar Ağarır o zaman göğün Ağlamaklı oldun mu Ağla durma Ağ bir, güzel bir hayat senin Ağlamak gibi yok anla. Çok göz yaşılı oldu. İnsan niye ağlama der ki çünkü çekemez karşında öyle ağlayan birini kendi yediremez belki o ağlarken ben nasıl dururum der gibi
Göz yaşı gibisi yoktur Saf temiz Temizler içini Ruhun arınır Göz yaşı gibisi yoktur Ah öyle ağlayasım var ki Sular seller gibi İçim bulut bulut Sevgi dolu. Göz yaşı gibi yoktur Öyle bir olur ki Sünger gibi sıkılınca insan Göz yaşları sel olur Sıkıntı insanın içini kurutur Göz yaşı gibisi yoktur.
Güzel dizeler şiire can veren şaireyi kutlarım.
SEVGİYLE KALIN.