(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
12 ŞUBAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
12 ŞUBAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sütçü İmam ve hamam, mardo, tarhana, biber Maraş’ı tanıyalım, olmayalım bîhaber...
11/12/11 Hanifi KARA
Evet Maraş en güzel illerimizden Sütçü İmam ise İstiklal harbinin abide kahramanlarından, ben askerken çavuş kursu görmüştüm orada o zaman küçüktü, eski Maraş çok güzeldi şimdi ise ovaya yayılmış büyümüş moderen bir şehir olmuş Maraşlılar Hanifi adını çok koyarlar, Maraşlı bir arkadaşım vardı Hanifi diye, Maraşlılar yurt seven insanlardır.İki dizelik şiirinden güzellik yansımış, şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Çok teşekkürler Hilmi bey... Evet çok büyüdü Maraş, önümüzdeki mahalli seçimlere büyükşehir olarak girecek başbakan söz vedi... Selâm ve muhabbetlerimi sunarım Yunus diyârına... Kalın sağlıcakla...
Sütçü İmam ve hamam, mardo, tarhana, biber
Maraş’ı tanıyalım, olmayalım bîhaber...
11/12/11
Hanifi KARA
Evet Maraş en güzel illerimizden Sütçü İmam ise İstiklal harbinin abide kahramanlarından, ben askerken çavuş kursu görmüştüm orada o zaman küçüktü, eski Maraş çok güzeldi şimdi ise ovaya yayılmış büyümüş moderen bir şehir olmuş Maraşlılar Hanifi adını çok koyarlar, Maraşlı bir arkadaşım vardı Hanifi diye, Maraşlılar yurt seven insanlardır.İki dizelik şiirinden güzellik yansımış, şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.