(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostluğa Çağrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostluğa Çağrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar güzel bir çağrı geç kalmışlığımın üzüntüsü içindeyim şiiri okudum, ama yorum yapamadım bu dostluk kervanında bende varım, gerçek dosta çay, kahve değil canımız kurban hele sen Dersimin asi gülü sana ölürüm tanıdığım en mükkemel insansın senin dostun olmaya ölümüne varım tebrikler.
Koca Yunus'u , Karacaoğlan'ı , Erzurumlu Emrah'ı Çağrıştıran,anımsatan biri diğerinden de güzel ve de anlamlı bu kusursuz güzel dörtlüklerinizi, çok...çok beğendiğimi söylemeliyim. " kurallı Yarışma" dediğiniz,benim bildiğim ozanlar arası ,sazlı -sözlü " doğalçama bir atışmadır " cidden şaşılacak kadar güzel..Ayrıcalıklı bir ilham'ın ürünü'dür derim bu dörtlüklere.Kutlarım sizi,yazan ele-söyleyen dile selam olsun efendim.Saygılar.
asker55 tarafından 12/9/2011 12:56:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eli kalem tutan dostlar burada Ustalar çıraklar hep bir arada Sohbetler doyumsuz kahve sırada Şekeri kahvesi olanlar gelsin
SABAH ÇAYIMLA GELDİN BU GÜZEL DOSTLUK SAYFASINA :)) TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ARKAAŞIM GÜZEL GÖNLÜNE MAHİR KALEMİNE SAĞLIK BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN .SEVGİMLE.
BU NE GÜZEL ÇAĞRIDIR DOST.DOST CANIN YARISIDIR BEN ÖYLE BİLİRİM KUTLARIM CAN DOST KALEMİNİZ DAİM ŞANSINIZ BOL DOSTUNUZ DOST OLSUN BÜTÜN DOSTLUKLARIN EBEDİ OLMASI DİLEĞİ İLE SAYGILARIMLA
Üç beş satır yazdım şair değilim Üşür el ayağım hasta değilim Giden çoktan gitti yasta değilim Yarama merhemi çalanlar gelsin Yüreğinize sağlık harika şiirdi saygılarımla .
Sevgiyi şevkati kalpte bulalım Bazen çiçek açıp bazen solalım Ayrılık olsada hayra yoralım Yürekten yüreğe dolanlar gelsin
Harika duygular yine kelimelerle sarmaşmış ve güzel bir şiir dükülmüş derya gibi yürekten.Sizin tüm şiirlerinizi huşuyla okuyorum hanımefendi.Kaleminiz dik ve sağ olsun.Sevgi ve selamlarımla.
Dostluklar sağlamsa, eminim yıkılmaz, Bir kere Dostum dedin mi olumsuz bakılmaz, Fitne girsede araya ateş çırasız yakılmaz, Doyulmaz Dostluklarda ömür boyu kalalım. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Gülşen hanım
Bir dua edelim dostluk adına Doyamadım inan sevgi tadına =========
Dostluklar sağlamsa, eminim yıkılmaz, Bir kere Dostum dedin mi olumsuz bakılmaz, Fitne girsede araya ateş çırasız yakılmaz, Doyulmaz Dostluklarda ömür boyu kalalım. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Gülşen hanım...
Dost diye güvendim bazı kullara Satarlar insanı sahte pullara Düşüp gidiyorum sonsuz yollara Dost eli tutmayı bilenler gelsin ____________________________ Tebrik ederim iyi bir atışmaydı saygımla..
.... İşlerim yoğundu takip etmedim Dostumun sesini duyar gelirim Küçük bir dereyim Kaçkar boyunda Dökülür Çoruh'a uyar gelirim
-------------------------- Yüreğin var olsun işlerimin yoğunluğu dolayısı ile çok oldu siteye giremediğim sizden ve tüm dostlardan özür diliyorum . yüreğiniz var olsun
Yorum ve sayfamı ziyaretiniz için çok tşkr, hoş geldiniz Erdal hocam özür dileyecek bir durum yok sizi sayfamda görmek beni mutlu etti sevgi ve saygılar...
Eli kalem tutan dostlar burada Ustalar çıraklar hep bir arada Sohbetler doyumsuz kahve sırada Şekeri kahvesi olanlar gelsin Gülşen Hocam, çok güzel bir şiir kutlarım sizi. ama benim şekerim var kahvem yok Saygılar...
Bu ne güzel bir çağrı ilk ben geldim kabul edersen tabi arkadaşım. Yüreğine sağlık, zevkle okudum.Bu gece okuduğum son şiir ve harika bir şiir.Sevgilerimle...
sevgimle.