(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZGI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZGI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçte olsa şiirlerinizi tada bildim. Harika kaleminiz var. ( iltifat olarak anlamazsınız umarım) hem yürek hem zekayla harmanlanmış. kelimelerle tıpkı oyuncak gibi oynamışsınız. Üstüne üstlük imgelerle halka halka zinciler oluşturmuşsunuz. Bir kaç şiirinizi okudum mest oldum desem yalan olmaz. Tarz olarak okumaktan haz aldığım şiirler. Onun için etkilendim belirtmeden geçmek istemedim...
KALEMİNİZ VE YÜREĞİNİZİ KUTLARIM... SAYGILARIMLA....
yazgının güneş karasına düşmüş hüzün yaprağı hazan kırığı zaman dökülür bir bir... geçmiş zaman sanırısı düşmek için yarınlarına öptüm şiir gözlerinde nefisti...
Sensiz B/abasız kaldım baba... Üşüyorum kıt kanat vakitlerdeyim ürkmekten ağlamaya mecalim kalmıyor. tüm yetim düşleri b/ana bıraktım ya kat trilyon isyanlardayım. engelli şimdilerde tüm gayretlerim. sen gelmezsin naçar sükut bozandır hayretlerim.
burkulmuş yüreklerin sessiz figanı daha bir etkili oluyor. tıpkı "yazgı" da sancıların azgısı gibi... yine güzeldi dizeleriniz. tüm babasızların acısını dindirsin yaratan...
saygı ve selam ile...
yorgundukalem tarafından 12/1/2011 5:39:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Belirsiz zamanın bir v/aktinde Çevrilir ömür kitabının yetim sayfaları...
Öyle hüzünlü, öyle hoş bir giriş olmuş ki insanın nasıl güzel bir şiir okuyacağı beynine yerleşiyor. Hüzün adına çok uyumlu dizeler yazmışsınız. Final ise yine çok güzeldi;
Kefareti ödenmiş susuşlarda Küserken hayata Sana kalan yaranın kabuklarında Yalnızlığın g özünden öpen şiirler doğar güne
b/oynuna boyun vurduğum, kaç b/eşikte y/azılıdır c/ismin g/öremedin ki hiç kaç y/elde kaç y/amaçta d/okunmuştur o k/adın y/akışından kaç s/akar yanım s/enlidir g/izle(n)sem ne t/uzaktan s/aklansam ne ha girmişim o tabuta ha katılmışım h/er kişiye!
u/yuyamazdım k/aşım g/özüm b/akardı z/amana işte; z/ahiri bir u/yumaksa sevda dolaştı rakamlarım onu da bıraktım s/ana...
Kalemine ve gönlüne sağlık...
...........................................Saygı ve selamlar..