Bir kez sevince gönül, vazgeçer mi? aşkından, Gönül telim çalıyor, hep hüzzam makamından, Özleminle yanarken, kavuşamazsam birgün; Bil ki; gözüm açıktır, giderken bu dünyadan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KEZ SEVİNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KEZ SEVİNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; "BİR KEZ SEVİNCE" isimli şiirinizi haz alarak okudum ve beğendim... ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik… ...........................................Selam ve saygılarla..
Bir kez sevince gönül, vazgeçer mi? aşkından, Gönül telim çalıyor, hep hüzzam makamından, Özleminle yanarken, kavuşamazsam birgün; Bil ki; gözüm açıktır, gidersem bu dünyadan.
Uzaklardan haberin, bir mektubun gelmezse O vefasız yüreğin, kadir kıymet bilmezse Sensiz dalgın gözlerim, vuslatınla gülmezse Gönül derbeder olur, uyanırsam rüyadan..İsmail Kurt
Bu güzel eserinizi böyle bir dörtlükle kutluyorum saygılar üstadım..
Bir kez sevince gönül, vazgeçer mi? aşkından, Gönül telim çalıyor, hep hüzzam makamından, Özleminle yanarken, kavuşamazsam birgün; Bil ki; gözüm açıktır, gidersem bu dünyadan.
Erdoğan Ayan (eayan)
******************************************** Mısralar diyor ki: Hüzzam dökülür nağmeler telden, Yay mahkum; tel mahkum, ne gelir elden?...
Demek ki, yeni bir beste geliyor Gülerden... Hadi hayırlısı..
Gerçekten çok güzel.. Kendinizi aştınız Erdoğan Bey... Bayıldım.. Tınısı içinde şiir. Kutluyorum çokça...
babidim tarafından 11/30/2011 7:04:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
"BİR KEZ SEVİNCE" isimli şiirinizi haz alarak okudum ve beğendim...
ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik…
...........................................Selam ve saygılarla..