Yoksa siz, sevginize dik çöktüğümü mü sandınız? Başımın eğikliğini, gönlümün enginliğini Ölçüp biçerken ve eklerken fikirdaş sevginizi Kalpleriniz üstüne...
Ama olmadı şimdi! Başıma ağrı, gönlüme hüzün çöktürdünüz Fikirdaşsızlığımı getirdiniz aklıma sonra İki tek atmayanlardan olduğumu Ayak uyduramadığımı ortamınıza... Yıkıldı yüzüm!
Yani siz, şimdi bana "Ya gel yobaz ol ya da entel; Faşist ol, Komünist ol, ya da... Ama illa ki bir şey ol!" demek için Ve seçmek için mi size yakın yanlarımı Selam verdiniz?
Şimdi ben! Ben olsam, kendim olsam ve kendimle yürüsem Adımladığınız sokaklarda sessiz sedasız Sırtımda yüküm Heybemde kahrım Gözlerimde nem ve yarım ömrümle "İnsanım!" Ve yalnızca insanı sevmek istiyorum desem Çok ayıp mı etmiş olacağım? Böylesine deli deli Söylensem...
Olacak iş değil! Ne beni veririm size Ne de sizi alırım sizden Eğer yoksa ruhuma sızacak insan yanınız Başınızı bağrınızı yesin! İnsanlığınız Sevginiz...
/bu bir isyandır ve af dilemem yoktur kanayan yanlarımın ve ağrıyan her bir yanımın namlı-namsız; tavan yapmış ve tabana batmış sahiplerinden!../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıkıldı Yüzüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıkıldı Yüzüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi ben! Ben olsam, kendim olsam ve kendimle yürüsem Adımladığınız sokaklarda, sessiz sedasız Sırtımda yüküm Heybemde kahrım Gözlerimde nem /her dem/ ve yarım ömrümle "İnsanım!" Ve yalnızca insanı sevmek istiyorum desem Çok ayıp mı etmiş olacağım? Böylesine deli deli Söylensem...
farzedelim ki ayip etmis desinler ... o zaman hadi birlikte ayip edelim ... bagiralim böyle bunlari sokaklarda .....................
tüylerim ürperdi Saadet hanim .
o kadar mi icten yazilir ...
ve altina düsülen o not ........... icime isledi .
/bu bir isyandır ve af dilemem yoktur kanayan yanlarımın ve ağrıyan her bir yanımın namlı-namsız; tavan yapmış ve tabana batmış sahiplerinden!../