kimi hür neşve-i pür kimi bin dert içinde kimi dantelli güpür kimi yırtık içinde
kimi insanca adam kimi hayvan içinde hayvan kimi dost sözlü yaren kimi düşman içinde düşman kimi tezgahta kelek kimi umman içinde umman kimi nur yüzlü melek kimi şeytan içinde şeytan
kimi kurşunda elim kimi kanlar içinde kimi özgürce dilim kimi zindan içinde
…kimi gülzar içinde kimi gül zar içinde; içinde gül zar…
sabiha*)* küçüktüfekçi
*)(*= 11 001 10 11 00 101 -00 1 açık hece 0 kapalı hece
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kimi hür neşve-i pür kimi bin dert içinde kimi dantelli güpür kimi yırtık içinde
kimi insanca adam kimi hayvan içinde hayvan kimi dost sözlü yaren kimi düşman içinde düşman kimi tezgahta kelek kimi umman içinde umman kimi nur yüzlü melek kimi şeytan içinde şeytan
kimi kurşunda elim kimi kanlar içinde kimi özgürce dilim kimi zindan içinde
…kimi gülzar içinde kimi gül zar içinde; içinde gül zar…
_------------------------------------ Bu güzel tanımlama,karekterler doğru ve özsel olarak anlatılmış tebrikler.... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Hayatın kozası zaten iç içe katmanlardan oluşmuyor mu? Hatta dünyamız ve feza.. Duygularda iç içe değil mi? Tez ve tezat; iyi ve kötü; çirkin ve güzel ilişkisi hayatın her aşamasında mevcut. Bu sarmal duyguları şiirin kalıpları içinde bize sunduğunuz için teşekkürler üstadım. Yürekten kutluyorum.
Özüne kurban güzel dost İnan ki her eserin can gönülden Sevgi emek ile kutlarım Eksilmesin kalemindeki İnsan sevgisi candan sevgiler seyit kazim <<<<<<<<<<<<
kimi insanca adam kimi hayvan içinde hayvan kimi dost sözlü yaren kimi düşman içinde düşman kimi tezgahta kelek kimi umman içinde umman kimi nur yüzlü melek kimi şeytan içinde şeytan
Farklıkların olması yaşamı anlamlı kılar. Herkesin eşit koşullarda olduğu bir dünya düşünelemez, Yaradan böyle uygun görmüş, bizler de rolleri üstlenmiş oynuyoruz gibi. İyiyle kötünün farkını anlamamız için gerekli bütün bu olgular. Tek düzelik matonluğa neden olur. Mücadele gücümüzü arttıran, yaşam savaşı vermemizi sağlayan neticesinde insan olmanın gayesine erişebilmek için gerekli bütün bunlar. Çok güzel sunmuşsunuz yaşanan bu zıtlıkları, düşünce gücünüz ve yüreğiniz var olsun Sabiha Hanımcığım, gönülden kutluyorum, esenlik ve mutluluk temennisiyle sevgiyle kalınız..
İnsanın halleri türlü türlü...Kaç insan varsa o kadar değişik ruhsal yapı var. İnsanları anlamak ve anlatmak da çok kolay değil. Fakat çözümlemeler, insan erbabı olduğunuzu ortaya koyuyor+ sanatçı yönüyle... Tebrikler seçkin şiirinize değerli Sabiha hocam. Selam sevgi ve saygılarımla...
Şaban Aktaş tarafından 11/27/2011 9:29:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsan manzaralarından kesitler... Beğen beğen seç... Ancak, bilmek gereken o ki, bir ekol üssü tarz var, bir düzen, bir kalıp, bir disiplin şiirde... Her manzara, her tür açılıma ışık tutuyor aralandığında perde...Kimi.... Kimi... diye başlık atılarak açılım yapılagelen insan manzaraları.. Canımsın, harikasın.. Gerisi laf_ı güzaf... Çok takdirlerim o güzel aklına... Çokça....
Sevgili Sabiha, Gerek şekilsel,gerek emeksel,derin anlamlı şiirin,hakettiği ödülü almış zaten.Kızımın doğumu nedeni ve doğum öncesi hazırlıklar nedeniyle pek giremiyorum epeydir.özlemişim dizelerini.saygılarımla,değerli Arkadaşım.
kolaylıklar diliyorum yürekten kutluyorum annannelerin Nur güzelini rabbim hayırlı uğurlu mutlu eylesin inşalllah sağolasınız değerli hocam teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep selamlar...
Kendime göre diyorum; yahu yanlış gidiyor sanki mısralar, üst üste kelimeler yazılıyor; sonra yine sizin şiir teorilerinizin ahengi sardı sayfayı....Anladık sonunda..
kimi dantelli güpür kimi yırtık içinde
kimi insanca adam kimi hayvan içinde hayvan
kimi dost sözlü yaren kimi düşman içinde düşman
kimi tezgahta kelek kimi umman içinde umman
kimi nur yüzlü melek kimi şeytan içinde şeytan
kimi kurşunda elim kimi kanlar içinde
kimi özgürce dilim kimi zindan içinde
…kimi gülzar içinde kimi gül zar içinde; içinde gül zar…
_------------------------------------
Bu güzel tanımlama,karekterler doğru ve özsel olarak anlatılmış tebrikler....
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...