(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UCUZ ET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UCUZ ET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ozaman önce ruhumuzu vakkumlamayacağız bedenimizin içinde ucuz et arayanların salyalarını akıtarak baktıklarında acizve çaresiz olmayacağız resim korkunç selamlar sevgiler
Önce fotoğraf dikkatimi çekti..Sonra şiiri okudum. Ucuz et için salya akıtanlar sence o zebrayı yiyen aslanlar kadar masum mu?. O aslanlar aç oldukları için yerler. Karınları tokken de kediden farksızdırlar. Hiç bir zaman hakları olandan fazlasına el sürmezler. Ama iki ayak üzerinde dik yürüyen ve adına insan demeye dilim varmayan o mahluklar öyle mi? Daha fazla et...Daha fazla....En fazla.... Toprağa bırakıp çürütmek ve ardından göz yaşı döktürmek için hep daha fazla....
Baştan sona kadar haklısınız hocam şiirin ortaya çıkış nedenide o zaten keşke onlar kadar masum olabilsek :( güzel yorumunz için teşekkür ederim saygılarımla.
Acıdır gerçekler...Acıtır yürekleri ... Birazcık dahi olsa, insan olmak gerek elbette ... Yürekten hissedebilmek için ... Yüreğine kalemine sağlık şiir dostu. Saygı ve sevgiyle.
selamlar sevgiler