(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
larva-i aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
larva-i aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
klasik sanatlar olmadan modernize yenilik olamaz onlar her dem sağlam temelli rehberdir yeni oluşumlar için..
teşekkürlerim bilinçli farkındalıklarınıza hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız Müjgan'ım..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sevgi tohumları saçılsın evrene yok olsun karanlık nurlansın güneş gülsün gül yüzler aşk çiçekleri açsın gönüllerde misk ü amber kokulu huzur mutluluk cennnete dönsün dünya
sağolasınız sevgili Saadet'im teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız Hasan dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep selamlar...
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Serhat dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Beşli manidar dizeler: Yenilik... Kullanılmayan sözcükler dağarcığın dibinden gün ışığına çıkarılmış: Yenilik ''muhayyelden ivmesi z ahir zaman sevmesi'' cinaslı söylemde evrim:Yenilik Bütünde yepeyni bir tarz; ilk
Yaratıcı yenilikçi düşünce ve emeklerinizi saygıyla kutlarım değerli hocam.
sağolasınız Şaban hocam teşekkürlerim bilinçli farkındalıklarınıza hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız değerli şair Mustafa dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız Murat hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız sevgiii cânâ teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız değerli şair Ahmet dost tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Kökünün gelenekten gelmesini hissettirmesi en büyük artı değeri.
Köksüz var olmaz hiçbir şey ve olmayan bir şey üzerinde de zaten gelişme olmaz.
Gönülden kutluyorum, çok güzeldi
sevgilerimle