Yüreğin acıdıkça büyüyeceksin demiştin Acıyor Hem de çok y-anıyor... Büyümek bu mu? Söylesene baba!
Sıyrılıp Kargaşalar arasından Ne zormuş İnsan olabilmeye çalışmak...
Meğer Ne de zormuş yaşamak! Yaşarken anlatabilmek Ve Yanılma ihtimalini fark etmek Yanıldığını fark ettiğinde duyulan pişmanlıkla Her gün tükenerek yaşamak...
Erken olursa acabalarla Geç kalındığında Keşkeler arasında kalıp kıvranmak...
Öğrendim...
Ödedikçe bedelini, daha da borçlandıranmış meğer hayat...
Ahh be baba! Göğüs kafesimde ölümün ağırlığı Deliyor gecenin zırhını An-kara Sokakları öksüz Yüreğimin dehlizleri gibi Ellerimde kalansa nasırlı an(ı)lar...
Tanrım... Ya k-açayım Duvağı açılmamış umutları Ya "ölmek için güzel bir gün secde et kalbim" e.
S-izler de Ruhumun Yitirdiği gülüşünde Kendine tutunmasını da koparıp Yüzünüzdeki t-avlayan karanlığı Çekinmeden sürüp yok oluşuma Sefasını sürün hüznümün doya doya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamın her telinden babayla söyleşi güzeldi. Ancak yaşamı güzelliklerle donatacak, yaşanılası hale getirecekte bizleriz. Gayret etmek lazım. Güzel eserini ve seni tebrik ediyorum. selamlarr.
"Meğer Ne de zormuş yaşamak! Yaşarken anlatabilmek Ve Yanılma ihtimalini fark etmek Yanıldığını fark ettiğinde duyulan pişmanlıkla Her gün tükenerek yaşamak...
Erken olursa acabalarla Geç kalındığında Keşkeler arasında kalıp kıvranmak..."
ağladım okurken ne yazacağımı bile bilemeden yüreğimden gözlerime aktı şiir kalbimbe bin yaranın adı baba..
teşekkür ederim sevgili öğretmenim saygım sevgim dua ile...
yaşamın bazen amansız ve bazen de zamansız öğretilerinin altında, omuzlarım düşüyor yerin dibine kadar... yorulduğumu anlatıyor içime doğru yürüyüp duran insanlar, keşke gidilesi bir yer olsaydı, kalsaydım gelmemek üzere dediğim zamanların, dert çekişmelerine değdi de geçti bu şiir... =)
bazen gam bulutları sarar başımızın üstünü bir rüzgar alıp götürür sonra onu sizede bir rüzgar geliyordur şimdi tamda çöreklenirken ufkun üzerine her sabah güneş yeniden doğar ve yeniden yeşerir ölü topraklar...........................umut birazda sabırla büyür....................saygımla tebrikler
Yaşananlara bir başkaldırı, sorgulama şiiri Ve Duyumsanan acıların insan yüreğinde yarattığı sancıyı, bilince dönüşmüş öfkesini öfkemize katarak çoğalıyor şiir Ayrıca yaşamdaki çelişkiyle birlikte yaşam savaşımındaki sorumluklarımızı da anımsatıyor içten içe. Ama ben yinede en çok son bölümdeki protest yanını daha çok sevdim bu şiirin.
Çok güzel bir şiirdi Tebrik ederim sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
her tecavüzden korur mu
harfler
şiir olur mu
bedeller
kelebek misali ölürken
hangi mısrada konaklayabilirim..