geceyi soludum ellerimde yağmur ağır ağır çıkıyorum karanlığı
gözlerim siyah tüllü kuşatmaları taşıyor alnımın ortasına ve cehri hüzünlere kilitleniyor akıl kıvrımlarım. suçlu kim.
çıplak ayaklı bilgelikler arsız ve zamansız hiçbir parıltı taşınmıyor ayın yırtmacında düşüyor soyut uçurumlar ruhumun ıslak avaresine
kışkırtıcı hayal kaçkını düşlerim birde yalnızlığı tutuyor bedenim çırpıntılarla büyüleniyor umarsız düşüncelerim kim suya yırtıp attı sevinçlerimi saklı konukluğumuz uyku zindanlarında ve hala sen yoksun karanlığın su gözlü tozlarında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen yoksun.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen yoksun.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eskimiş zamanların eskimiş sevdaları bu günün en canlı anımsamalarına tutsak eder insanı yüreklerde bile bulunamayan nedir o zaman kimbilir ...
Düşüncelere daldım işte şair.Şiiriniz çok güzeldi.Her başın bir derdi vardır derler elbette ki her yürek de kendince etkilenecek dizelerinizden ... Güzel di.Kutluyorum yüreğinizi, kaleminizi. Saygı ve sevgiyle.
Soğuk ve rüzgar Ta içimin kepeklerini salıyor Kalbimin perdesi yırtılacak nerdeyse Acıyor acıyor... Yokluğun yar Böylesine acı Karanlık üstüme gerildi Derin bir deniz içinde batığım san ki: Fırtınaları bile duymuyorum, Çöktükçe içim içime Yalın kayalık, bir düş görüyorum.
Nedensizim, Yaprak gibi titriyor ellerim. Kelebek kanatlarım Yalnız, Fırtınaya dayanmaz. Kopmuş, uçurtmamın ipi Ben uçmuşum, Çok uzaklara. Her yer Uçurum şimdi.
Toplandım toplandım Bir nokta kadar düşüncem, Paramparça olup zifir içiyorum Zehir zıkkım kelimeler boğazımdan geçmiyor. Kara kara bulutlar kaplamış Nerdeyse kendimi kaybettim Bulamıyorum kalbimin yerini Atan bir şey var Ağırdan Dayan kalbim dayan.
İrkildim. Kan ter içinde Fırladım. Kâbuslar kaplamış üstümü; Anne, Tut ellerimden Bak uyandım Ağlıyor ağlıyorum, ben.
Melik Haker tarafından 11/13/2011 2:51:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
karanlığın su tozlu tozlarında
kişkırtıcı ve hayal kaçkını düşler
kalıyor geriye
tebrikler, sevgiyle