Ve O gün! Bir bahar sabahı, Namert bir kurşun saplandı göğsüne. Kanlar içinde yığıldı yere, İnledi iki büklüm günlerce.. Ağladı geceler boyu.. Direndi! Zalim kurşunun, inadına yaşar gibi , Direndi.,yaşama tutundu yine de. Bir gece, ansızın! Bir kurşun daha saplandı kalbine, Aynı elden, aynı namert kurşunla...
Ve Şimdi! Şimdi, bir ceset var içimde Yıkayıp kefenlediğim Gömmeye kıyamadığım Gözyaşlarıyla suladığım Bir umutla,yeşermesini beklediğim... Olmadı! Olmadı! Kurudu pınarlar, açmıyor güller, Kanat çıpmıyor serçeler, Soldu güller, soldu gülüşler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Çocuk Kalbimin katilisin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Çocuk Kalbimin katilisin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve O gün! Bir bahar sabahı, Namert bir kurşun saplandı göğsüne. Kanlar içinde yığıldı yere, İnledi iki büklüm günlerce.. Ağladı geceler boyu.. Direndi! Zalim kurşunun, inadına yaşar gibi , Direndi.,yaşama tutundu yine de. Bir gece, ansızın! Bir kurşun daha saplandı kalbine, Aynı elden, aynı namert kurşunla...
Bazen iç muhasebe yapmak gerekiyor, kurşunlar kendi elimizden olmaya inşallah.... Şiirde kasdedilen nefsin hileleridir... Nefsin kalbi öldürmesi.... Solmaya kalbin gülleri, kurumaya inşallah pınarları...Çok teşekkür ederim... En güzele emanet olun...
Yaralar başka ellerle açılınca acı verir, insanın kendi eliyle açtığı ayaralarsa en büyük ızdıraptır... her ikisinde de Allah esirgesin... Çok teşekkür ederim... Hayırlı bayramlar....
Çocuk kalbimin katili Düşlerimin amansız hırsızı Gamzelerimi öldüren Yalancı gülüşlerine Kurban oldum Kandım kandırıldım İçimdeki çocuğu kanattın Boynunadır vebalim der gibi ..Yorumuyla bu güzelim şiire hayat veren, ses olan yüreği de kutluyorum. Can vermiş anlamlı dizelere.Yüreğinize sağlık.Çok güzeldi sayfaya düşen .Şiirle kalın.
Çok teşekkür ederim... Hoş geldiniz.. Güzel yorumunuz ve beğeniniz için müteşekkirim.. Evet şiiri çok güzel seslendirdi serkan kardeşim... Sesine sağlık...
Güzel kaleme gelmiş duygular katil okadar çok ki üstlenen yok suçu niye hep bendogruyum sen yanlışsın anlayışı içinde sevende sevmeyende edebiyatçıda sokakda gezen yolcuda işte eyle KUTLARIM Begendim
Ben çuvaldızı kendine İğneyi başkasına batıran tarafım .. İş suçlamak değildir işin özü suçu kabullenmektir yerinde ve zamanında yani dogru yerdesin HEMFİKİRİM ..
Bir söz vardır ya ; çuvaldızı kendine , iğneyi başkasına batıracaksın'' Bu pençereden bakabilirsek daha mantıklı kararlar veririz ... teşekkür ederim...
sizi tebrik ederim alkışlıyorum olmuş bu şiir şikayetim de yok