Her ayrılık karanlığa uzanan bir yalnızlık gibi Sarıyor sırça köşklü saraylarda mahyayı. Dosta düşmana karşı, Kuşanırken yüzüm en güzel esbabını bakışlara, İçi acıyor derinlerde aşkı için çırpınan şu meçhul-u ahvale, Kanarken cihanda cüdaya düşen yürekler, Toplanıyor bezm-i aşk, Hüküm düşüyor sevdaya, Firak şerhi yazılıyor hecr-i ateşle bu aşka. Gayr-ı kabil kalıyor vuslat, Kalacak başka bir nevbahara, Mukadderat bırakılmıyor alnın yazgısına....
Düşmemek için çırpınırken kirpiğime takılan yaşlar Gözlerde sonsuza uzanan bir sağanak başlar, Hırsından dellenir çar-ı ahdar. Vakitsizdir açar dalında goncalar, Vakitsizdir uçmaya kalkışır yavru kuşlar, Hâlbuki bilmezler yaşamda sadece o an var, Yarın olur mu? Çıkılır mı sabaha? Ecel gelir belki biranda kapıya... Her can bir gün kavuşacaktır sonsuzlukta ölüm tadıyla...
Matemine bürünürken gece, Düşecek ecel gibi sensizlik yine içime. Gözlerini sakın bana öfkeyle gölgeleme, İntizar edipte sakın beni senden etme, Düşsem de ayrılığın süngüsünde, Hicranla biten sevgimin derdine, Kavuşmak için batıyor dikenli yollar, Savuruyor beni rüzgarlar, Zifiri gecelerin o hüma dolu şevari çıkmaz geçitlerine.
Aşinada olsam gamla yoğrulan duygu bataklığında çırpınmaya. Tehna sokaklarından yaşamın Geçilmiyor sevgili olmayınca usumda. Korkularımın neferiydi O hüzzam sağanağı bakışlarıyla.
İçli içli yakarken içimi aşkın o Dilinden düşen meduv kelamı, Cesaretlerimi şaha kaldırdı yeniden Uzaktan da olsa kulağımdaki o hoş sedası...
İçim kuruyup çölleşse de karşıdan bakınca duygularıma, Ruhumda gizli duruyor aşkınla dolu o saklı vaha, Ben orayı besliyorum hep göz pınarlarımdan Akan yaşlarla, Her süzülen damla, aşkını bir nakış gibi işliyor sevdama...
Sana kavuşmakken maksat Düşünce düşval yola, Sabır diliyorum tanrıdan sana ulaşmak için çırpınan aşkın kırık kanatlarına, D/üşüyor gözlerden, saçılan u/mutsuz bakışlar, Ağlıyor nakış nakış ardından işlenen sevdalar, Yine sana çıkıyor umarsız tüm sancılar. Acıları taç ederken başına kalp atışlarım, Vecd ile ç/ağlıyor yürekte sen dolu yarınlarım.... Sana coşan umman oldu gönlümde aşk-ı muradım... İlelebet kavuşmaya bundan kelli yaradandan bir müjde lazım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk-ı Muradım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk-ı Muradım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana kavuşmakken maksat Düşünce düşval yola, Sabır diliyorum tanrıdan sana ulaşmak için çırpınan aşkın kırık kanatlarına, D/üşüyor gözlerden, saçılan u/mutsuz bakışlar, Ağlıyor nakış nakış ardından işlenen sevdalar, Yine sana çıkıyor umarsız tüm sancılar. Acıları taç ederken başına kalp atışlarım, Vecd ile ç/ağlıyor yürekte sen dolu yarınlarım.... Sana coşan umman oldu gönlümde aşk-ı muradım... İlelebet kavuşmaya bundan kelli yaradandan bir müjde lazım.
Duygulu nefis bir yürek sesiydi değerli kaleminizi hüzün dolu dizelerinizi içtenlikle kutlar saygılar sunarım..
Düşünce düşval yola,
Sabır diliyorum tanrıdan sana ulaşmak için çırpınan
aşkın kırık kanatlarına,
D/üşüyor gözlerden,
saçılan u/mutsuz bakışlar,
Ağlıyor nakış nakış ardından işlenen sevdalar,
Yine sana çıkıyor umarsız tüm sancılar.
Acıları taç ederken başına kalp atışlarım,
Vecd ile ç/ağlıyor yürekte sen dolu yarınlarım....
Sana coşan umman oldu gönlümde aşk-ı muradım...
İlelebet kavuşmaya bundan kelli yaradandan bir müjde lazım.
Duygulu nefis bir yürek sesiydi
değerli kaleminizi hüzün dolu dizelerinizi
içtenlikle kutlar saygılar sunarım..