(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
geç kalarak okudum. acıların, savaşların, yoksullukların kanıksandığı bir dünyada, şiirce avaz olmak; budur sanırım ve susmak değil çığlık olma zamanıdır. kutlarım yazan yüreği.
güzel ve anlamlı bir çalışma olmuş.. duyarlı kaleminizi ve yüreğinizi kutluyorum
içim acıyor çünkü kanıyor Ortadoğu... Hüseyin''in çocukları Fırat sularına bir daha yasaklanıyor... hala kan akıyor Kerbela, Allahım!.. ve hala çocuklar susturuluyor ve hala çocuklar susuyor... dudaklarım kuruyor kan beynimin güneydoğusuna sıçrıyor bende bir Filistinli çocuğum şimdi Filistinli çocuklar su/suyor içim acıyor...
keşke o çoğrafyede yaşayan kerkük'lü Türkmen soydaşlarımızada yer vermiş olsaydınız..
Dağıldım, parçalandım.. Gazze nin bu zor günlerinde okuyunca, daha da bir yoruldum. İnanın yoruldum şiirinizi okurken. Dilerim bu dizeleri herkes görür. Tebriklerim gönülden.
ve birde kardeşlerini vuruyor susayan, kanayan çocukların babaları..ırakta, filistinde,yetmedi zalimin zulmü yetmedi kerbela...ve hala en çok çocuklar ölüyor.. çok anlamlı şiir.. kutlarım..
Meselesiz müslümanların zengin ve mesut iftar sofralarına zehir zıkkım bir ikram...İçi yananlara bir damla serin su...Şiir değil bildiri..Çığlık...Ben insanım diyen herkesin içini yakmalı...İçini acıtmalı şiir..Tebrikler kardeşime...
orucun bi faydası da budur...zengin fakirin durumunu daha iyi anlar..bireyler arasında yardımlaşma ve fakirin hakkını gözetme duygularını geliştirir...yani olması gereken budur.. Nijer'de yılda ortalama yüz bin çocuğun açlıktan hayatını kaybettiğini biliyoruz..
açlıktan ölmek...açıkçası bana deyim gibi geliyo....ama bu bi gerçek...aklımıza gelince de sadece içimiz acıyo..tabi o da acıyosa...
ama şiir gerçekten içimi acıttı...bu anımsatmanız için Allah sizden razı olsun..
Şiiri okuyunca yüzyıllar ötesine gittim sahabenin açlıktan karınlarına taş bağladığı yıllara Afrikada ölen çocuklara zengin sofralarındaki israfa Kerbelada kardeşine ağıt yakan Zeynebi hissettim bir an kahrettim:((((
Keşke tüm müslümanların içi acısa ve mazlumların derdine derman olsa... yanıbaşımızda ırak, biraz ötede çeçenistan, belki biraz sonra iran, daha önce afganistan... keşke müslüman alemi duyarlı olsa... çok güzel dizelerdi tebrikler...
kutlarım yazan yüreği.