Bu son perde ve kültablamda gözyaşı, İçtiğim sendin, buharlaşan siman, “Duman” üstüne duman, İzmaritimde bir devdin, Tek gözlü kalbim Tek gözlü hücrem, Kadavra oldu ten, Pare üstüne pare… ….
BENİ “Dinle”
Melodimde bir raks düeti, Ben dansımda tektim, tekti hep biletim, Külçe külçe acı yuttum yine, Acılar benim diyetim.
Sadece DİNLE!
Bir “tragedyanın” başoyuncusu, Yüzdürdüğün acı teknesi elbet bir gün batar, Kasvet ağacı şubende bin bir masal kanadı, “Gergef” gibi ruhum işlendi, İçtihadım sıyrıldı,
….
Dinle!
“Şimdi” gölgeme ses ver desem, Dilinde macera, felsefem yandı, Selviler diktim gurbetine, geçmedi ızdırabım Şulende bir şilep niyetine, yuttum kezzabı… Ey suretine rehber olduğum, Bahçem karardı. …
DİNLE!
Daha baharımı yitirmedim, kıvanç duydum kubbene, Ben onurumu kirletmedim, sual oldum benliğime, “Sorular” hep sorular, Kitabemde kuytu hamleler, şahım çalındı,
EYVAH! Matlığımda gezdirdiğim hileci bakışlar, Ben deli, Sen akıllı geçinen Ne olacak bizim aşk oyunumuz.
DİNLE!
“Hiç olmazsa” / kulluğuma rahmet et, Uykumda dev karabasanlarla rüzgâra koştum, Yıktı geçti piyadeler bendimi, sularda kaldım, Sesimle düğündeyim, kırgınım sana, /Şahadet/ getirsem aya, Yalınayak dirilir miyim? Huzuruna, Ben terminalde bir yaşlı dede, Söyle ömrümü seninle geçirir miyim?
Tabletimde birkaç dua, Söyle ben nebi ruhunda, Şefaatine gelir miyim? Değirmende gömülü bir fısıltı, Su niyetine gönlüne define olur muyum?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ DİNLE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ DİNLE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yada kim kiymetini bilir definenin?
herkes herşeyi tüketmekle meşgul.
gönül ırmağınız daim aksın
saygılar