(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPRİS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPRİS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu dizeni çok beğendim içine milyonlarca şey katmış... insan olan durduk yere küser mi hiç? küsmez elbette. vardır illaki bir sebebi. ...ya gönül kırılmıştır, ya da acı çekmiştir.
hayat çokgüzel de ah şu insanların kaprisleri olmasa daha da iyi olacaktı fakat olmayınca olmuyor işte...teşekkürler, tebrikler...selamlar, saygılar...
Yapmaz kapris asla, anlar insan halden. İnsan olan insan, küsmez durduk yerden.
Erdoğan Ayan (eayan) 11.10.2011
Biliyor musunuz şu tek beyit beni nerelere götürdü?!...Vecize gibi...Düşün düşün dur... Halden anlıyan insana, can kurban... Adam gibi adam da, olur olmaz şeylere küsmez!...Yani, bunu aklının bir kenarına not et ki, gerektiğinde kullan, diyorsunuz.. Vallahi bayıldım... Çok teşekkür ediyorum böylesi bir çift mısra ile dağları devirdiniz...Gel de, beğenme!.. Gel de, bravo deme!..Gel de.. Çok beğeniierimle kutluyorum yüreğinizi Erdoğan Bey.. Allahım sizi korusun... A''inesi iştir kişinin, lâfa bakılmaz..,, Derler amma; yazdığ da, ainesidir kişinin!..İnsan aldanmaz!... Harikasınız!. Gerisi, lâf-ı güzaf...
bu dizeni çok beğendim
içine milyonlarca şey katmış... insan olan durduk yere küser mi hiç?
küsmez elbette. vardır illaki bir sebebi.
...ya gönül kırılmıştır, ya da acı çekmiştir.
tebrikler çokça, sevgimle...