(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAM YELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAM YELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Benden aşkı soruyorsun! Sırdır, dile gelebilmez;”
Her birimiz yalnızlıklar içinde kulaçlarız hayatı… Ummanın derinliğinde ummadığımız bir bireysellik ve içedönüklükte. İnsan en çok kendine sırdır aslında. Aşk gibi. Kendi kendini doğrulamaktır birazda. Hiçbir onay istemez. O yüzden demiş ya Şair ;
“ Yaşayarak öğrenilir, akıl onu bilebilmez.”
Çok güzel engin bir şiir okuttuğunuz içindir teşekkürüm size… Ve bu değerli şiir güne hakkıyla taşınmış …taçlanmış.
Hep bir adım ötelenir, yarın yarın ertelenir, Ölüm onunla ölür de, o ölümle ölebilmez.
Mahşerde mizan kurulur, sağ el sol elden sorulur, Onsuz geçen tek bir anın hesabı verilebilmez.
Bilge-can’a aşık deme! Neden niçin üsteleme! Sözünü sakınsa bile, cevabında hile bilmez.
Bütünüyle muhteşem bir şiir... Duygulanarak okudum ve düşünerek... Öyle değil mi ki ölüm hep öetelere atılır oysa bir gün ansızın , belki bu gün belki yarın çıkagelir....
İstediği dala konar, külünü közüyle sınar
Kim ökselenirse yanar, dumanı görülebilmez.
.
.
.
aşk yakar ,yanarsın gül bahçede
öter bülbülün de yine gelmez bezm-i aşk kapısına o güzel cananın
saygımla