üzme beni sevdiğim. içimdeki dağa bir çıkarım, inmem bir daha.
ben bildim bileli hep kafam duman, ruhum hercâi. bu gece, bu şehirde, seni sevdiğimi ancak kendi kendime fısıldarım.
ben kendimi bildim bileli hep bu şehirdeyim. herkes hayalini başka şehirlerde, şamdanların altında başka hayallerle seviştirirken, ben yine her gece, bu şehirde, kendimi bildim bileli örümcekler gibi ağlar kurar, ağlar gelmeni beklerim köşelerde.
üzme beni sevdiğim. gözlerini görmeyince, gözlerimden akıp gider birşeyler akın akın. aklıma gelsende sevdiğim, gelmesende. bir başlar içimdeki sopranolar şarkımıza,
hadi işin yoksa....... sustur bakalım, susturabilirsen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUR BAKALIM SUSTURABİLİRSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUR BAKALIM SUSTURABİLİRSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzelim şarkıyla, ne güzel yakışmış bu sözler.Sitemkârım sevgiliye her sözcük..Hüzün ama keyifle okunası bir şiir bu. En güzeliydi okuduklarımın arasında. İçindeki şarkı susmayınca inmez sahneden soprano..Yüreğinize sağlık.Her insan biraz kendine ağlıyor sanırım gizlice..Şiirle kalın.Sevgiyle.
Gönül sesiniz hiç susmasın. Fondaki müzüik şiirdeki ahenk hem kulaga hem ruha hemde göze hitap etmiş çok güzel bir şölen olmuş yüreginiz var olsun..Not daga çıkmayın..)))) Saygılarımla