Bir öyküsü yok, işim yoktu esti, ben de yazdım...:)
Dünyadaki bütün çiçekler desem, Ağaçlar hatta, sular yanı sıra, Yağmur damlaları, birde bulutlar, Seni ne kadar sevdiğimi anlatmaz ki..
Toplasam bütün rakamları, yan yana, Çarpsam birbiriyleriyle teker teker, Bulduğum sayıya eklesem sonra, Tüm şiirleri, romanları, öykü ve masalları, Seni ne kadar sevdiğimi anlatmaz ki…
Gün doğumları ve batımları kadar desem, Gece ve gündüz, ay ve yıldızların sayısı, Denizlerdeki yakamoz pırıltıları, Kumsalları öpen köpükler, Seni ne kadar sevdiğimi anlatmaz ki…
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Böyleyim işte, değişemem ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl anlatsam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl anlatsam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Böyleyim işte, değişemem ki...
kutlarım güzel bir şiirdi.yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla.
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Böyleyim işte, değişemem ki... DOĞRUSU BENDE ŞAŞIRDIM..NASIL OLMUŞ YOKLAMADA BİR BEN YOKUM..YADA ÇOK GEÇ KALMIŞIM..OKUDUĞUMU HATIRLIYORUM AMA YORUM YAZMADAN NASIL GİTMİŞİM BİLMİYORUM..UMARIM ENGİN HOŞ GÖRÜNÜZ BURDA DA TEZAHÜR EDER..ŞİİR ÇOK GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMSİN..SELAM VE SAYGIMLA KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
Gönülden kopup gelen sevgi ve sadakat duygusun mısralara kusursuz süzülmesi ile hayat bulmuş Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum muhteşem bir şiir olmuş.
Kardeşimin kudretli kaleminin daim olsun ve her zaman böyle seçkin eserlerin altına imzasını atması dileklerimle kardeşimin sayfasına bir adet lâle bırakıyorum: Yorum + Favori + Tam puan.
Yuvanızda huzur ve mutluluk , yüzünüzde sevinç tebessümleri hiç eksik olmasın, Kaleminizin her dem kudretli ve ilham yüklü olması dileklerim ile birlikte kardeşimin sayfasına Tam Puanı bırakıyorum.
Her şeyin en güzeli sizi ve sevdiklerinizi bulsun efendim.
Gün doğumları ve batımları kadar desem, Gece ve gündüz, ay ve yıldızların sayısı, Denizlerdeki yakamoz pırıltıları, Kumsalları öpen köpükler, Seni ne kadar sevdiğimi anlatmaz ki…
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Ne yapayım...Böyleyim işte, değişemem ki...
Hatice Ak/06.10.2011 İNSAN SEVDİYİN YERI YERINE ANLATSA DÜNYADA HİÇ KÖTÜLÜK OLMAZ HAKLISİN GÜZEL ANLATMİŞSIN KUTLARIM SEVGİYLEKALIN
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Ne yapayım...Böyleyim işte, değişemem ki...
Sakın değişmeyin...Çok güzel dugularınızı çok güzel anlatan bir şiir okudum ...Yüreğinize kaleminize sağlık efendim...Saygılar...
YOZGATLITURAN tarafından 10/15/2011 2:35:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet bazen ilhamın gelmesi zaman,zemin tanımaz.. Böyle boş anında ilham gelmesi ne güzel değil mi? Bizde ilhamın gelmesini bazen günlerce bekliyoruz.... ....................Güzel bir paylaşım..işin olsaydı belki bu şiir olmazdı... Kutladım selamlar
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Ne yapayım...Böyleyim işte, değişemem ki...
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Değişmem dünyaya, bir tebessümünü, Sevgimi ölçemem, tartamam ama Yüreğimcedir, yüreğim kadardır, Bunu bilir bunu söylerim de, Gene anlatamadım seni ne çok sevdiğimi, Ne yapayım...Değişemem ki, ben böyleyim...
Çok güzeldi kaleminize sağlık selam ve dua ile saygılarımla..
ne de sen bilirsin gerçeği..
canını veresin gelir
bir ihanetini duysan gözün görmez
az amamok olması bundan
vazgeçilmezliği de