Baktım adam yalnız başına Kadının yolunda, Akrabası ölüm sıkıntısında. Adam düşüncesince rahat, Gece yolunda olacakmış seyahat. Kadının geleceğinde akrabası varmış, Adamın kendi evinde işi, Yabancı kadının olacakmış Karışıklıkla gücü. Kadın evinde yapayalnız yatıyor, Yabancı düşüncelere Kafa patlatmıyor, Misafir ağırlamayı erdem sayıyor. Kötü alışkanlıklara kapanmış tüm kapılar, Yalnızlığında adamın kalbini yüreğine aşılar. İşlerde para çokmuş, İş havadisi tez zamanda kabul olunurmuş. Kadının düşüncesi aşkıymış, Çünkü adam evli barklıymış, Üzüntüsü adamından uzak kalışıymış. Neyse haller deyip baktık bakıya Güzel haller olsun Salı’ya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadının düşüncesi aşkıymış, Çünkü adam evli barklıymış, Üzüntüsü adamından uzak kalışıymış. Neyse haller deyip baktık bakıya Güzel haller olsun Salı’ya.
Değişik tarzda yazılmış hayattan gerçek bir kesit tebrikler
Güzel haller olsun bir ömür yakı'ya
çokgüzel dost. Yüregine saglık