(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çöpçü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çöpçü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyanın pisliğinden arınması için yeniden alev topuna dönmesi ve yeniden sönmesi lazım. o zaman biz de olamayacağız bu kesin ama artık dünyamız Allahtan daha temiz insanlar istesin.
Şiirlerinizde ki içtimai duyarlılık için öncelikle teşekkürlerimi bildiririm efendim.Üslubunuzun zerafeti az ve öz ama bir o kadar da derin izleri barındıran ifadelerin kullanılması,duyarlılığı yüksek olan bir yüreğe özğü olsa gerek.Yine tolumun ihmal ettiği özde önemsenmesi gereken bir konuya temas etmeside ayrı bir özelliği olsa gerek..
Sizin toplumsal duyarlığı yüksek olan yüreğinizin ilhamı daim olsun efendim..
kirlenmek ve kirletmek , doğamız bizim , onlar olmazsa olmaz gibi , ama kirlendiğimizi anlamamız belki bir çöpçünün süpürge çırpısı , (yani düşünce oluşturan ) batar ve görülür gözümüze ki her şeyi göremediğimizde bir gerçek tabi ki o anlarız kirlilik , kan ve ter içinde boğulma halini..
ama bundan daha farklı bir mısra var, ne kadar mücadele etsede kirlendikçe kirlenen ve durmaksızın hareket halinde olan kirliliğe durağan bir fiziğe sahip insan yeteşemediği... bu gerçeği ayrıca ayırmanız vurgunun bu kısımda olduğunu gösteriyor...düşüncelerim yanıltmıyorsa tabi ki...
kalem bu konuşmuş yine...
ne de güzel dökmüş içini dışa...
kutlarım.......sevgiler.......