yalnızlığı o kadar acı veriyorki yaşlı bedenine yıllarca kandırdığı aklı unutmak istiyor gerçeği neden...
arkasında duran yaş günü pastası çatalla tırnaklanmış aynı yüreğindeki derin çizgiler gibi geçti zaman çok hızlı yaş kırkını çoktan geçmiş ağlamaklı gülüşleri kaybolmuş
her eylül gelişinde yirmibeşinci gün cuma sabah yedi sayıklamaları tebrik mesajları ne ki bugün
unutmak en iyisi
sil baştan yaşamak gerek bazen günü ayı yılı sil baştan yazmak gerek yaşanmış acıları
unutmak en iyisi
gece bitmek bilmiyor sabah gelmek filim şeridi gibi geçen hayat hikayesi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En İyisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En İyisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
unutmak en iyisi ********************** Yok yok unutmayın en iyisi!.. Geçmişi olmayanın geleceği müphemdir.. Dönüp geriye bakmakta yarar vardır her zaman.. Çok tebriklerim kaleminize...
arkasında duran yaş günü pastası çatalla tırnaklanmış aynı yüreğindeki derin çizgiler gibi geçti zaman çok hızlı yaş kırkını çoktan geçmiş ağlamaklı gülüşleri kaybolmuş...
Zamana yenilmeyen canlı var mı? yıllar alıp götürüyor gençliği ,yaşlılık sağ olan her insanın yaşacağı demlerdir bu gün ona yarın bana gerçeğini unutmamak gerek,saygı sevgi ile öpmek gerek o yorgun yanaklardan,nasırlaşmış hayatın zorlarıyla güreşmiş ellerden ,hüzünlendiren düşündüren çok içli anlamlı güzel dizeler tebrik ediyorum sevgili şairem duygularınıza naif yüreğinize usta kaleminize sağlık daimi başarı dileklerimle selam sevgilerimi sunuyorum.
Bu yaşlıda biraz yaşamdan kopmuşluk var .bütün yaşlılara özel değildi .Ya da benim görmek istediğim yaşlılara. Yaşlanınca hayat bir yerde kesilmezki .İnce bağları sağlamlaştırmalı ve yaşam nedenleri yaratmalı yaşlı . Şiiriniz güzeldi .Tebriklerimi gönderiyorum ..
Nasıllı eller mübarektir, Onları her sabah öpmek gerek. Bakışları mahsun berekettir, Gönülden gönüle köprü gerek. HakanKURTARAN Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiir okudum. Saygılarımla ...
Duygusal şiirinizi severek ve haz duyarak defalarca okudum...
Şiir her zaman huzur verir…
.................................. Saygı ve Selamlar.