(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZ OLDUĞU ZAMAN... (Şarkı güftesi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZ OLDUĞU ZAMAN... (Şarkı güftesi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost Canbolat güzel yorumunuza nteşekkürler.Ara sıra fırsat bulkdukça giriyorum.Birşeyler yazıp dostlar unutmasınlar diye bir nokta koyup ayrılıyorum.Ne yapayım daha fazla zamanım yok.Çalışıyorum.Bir kitapo sergisinde tezgahtarlık yapıyorum.Sevdiğim ve bildiğim iş.Ancak, gündüz saat:10 gece saat:22.00 arası çalıştığımdan geriye zamanım kalmıyor.12 saat çalışıyorum. Ne yapalım hayat şartları bunu gerektiriyor.Cumartesi, pazar günleri de çalışıyorum.Selamlar.
Değerli dost Gelmeyen vuslat, sevgilinin de sevgilisi dostum. Güzel yorumunuza nteşekkürler.Ara sıra fırsat bulkdukça giriyorum.Birşeyler yazıp dostlar unutmasınlar diye bir nokta koyup ayrılıyorum.Ne yapayım daha fazla zamanım yok.Çalışıyorum.Bir kitapo sergisinde tezgahtarlık yapıyorum.Sevdiğim ve bildiğim iş.Ancak, gündüz saat:10 gece saat:22.00 arası çalıştığımdan geriye zamanım kalmıyor.12 saat çalışıyorum. Ne yapalım hayat şartları bunu gerektiriyor.Cumartesi, pazar günleri de çalışıyorum.Selamlar.