Değişmek güzeldir de, akıbet güzel ise hep iyi, güzel ve doğruya yönelmesi, genişletmesi insanın ufkunu, kısacası değişmeyen tek şey, değişimin kendisi olsa da inatla değişiyor her şey, değişiyor iklimler, değişiyor mevsimler, değişiyor resimler...
herkes ve her şey, değişir elbet, vardır elbet insanın da iyisi olduğu kadar kötüsü, kimine göre bir çift sözdür, bir insanı güzel yapan, kimi ise ağzıyla kuş tutsa, iyi olduğuna muhatabını inandıramayan, geçer akçe, keşfetmesidir insanın kendisini bir bakıma, nasıl bir şeyse bu keşif işi de bilmiyorum ya, neyi sevip sevmediğini bilebilmeli örneğin, yani insan ne kadar değişirse değişsin her zaman aynası kendisi olmalı, kendisinin…
ben mesela daha kararlıyım şimdilerde örtmüyorum üstünü noksanlarımın, orta yaşta da olsam, öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum örneğin, biliyorum henüz yeterince pişmediğimi, ve hiçbir zaman ‘’ben oldum tamamım’’ demeyeceğimi,
…Böyle geçerken zaman, değişiyor her şey durmadan…
Düşünün; Nasıl ki ağaçların alı alına, moru, moruna karışırsa baharda, güz geldiğinde nasıl sararırsa yapraklar, her şey gibi yaz boyunca, şikayet edip durduğumuz sıcaklar da geçti gitti mesela, İnsanız ya, bu kez de soğukları yereriz, buluruz işte kendimizce bir bahane, gözünün üstünde kaşı vardır belki de, ne bileyim, illaki bir kusur ararız her şeyde, avuntular bulmak adına, kendimize …
denize gireriz mesela, arkamızdan iten biri varmışçasına, ürpeririz bir süre, suyun soğukluğuna bir tokat atıp, ısıtmaya çalışırız aklımızca...
yani demem o ki insanlığa, sevgi varsa işin özünde, ve doluysa, sevdiğinin sevgisiyle, hangi söz söylenirse söylensin, yalnız zamanın değil, sözlerin bile değiştiremeyeceği tek şey var, o da yüreklere sevgilerin bahşettiği, muhteşem bahar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yani insan ne kadar değişirse değişsin her zaman aynası kendisi olmalı, kendisinin…
ben mesela daha kararlıyım şimdilerde örtmüyorum üstünü noksanlarımın, orta yaşta da olsam, öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum örneğin, biliyorum henüz yeterince pişmediğimi, ve hiçbir zaman ‘’ben oldum tamamım’’ demeyeceğimi, ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.
yani demem o ki sevdiğim, sevgi varsa yüreğinde, ve doluysa, sevdiğinin sevgisiyle, hangi sözü söylersen söyle, yalnız zamanın değil, sözlerin bile değiştiremeyeceği tek şey var, o da yüreğime varlığınla bahşettiğin, muhteşem bahar…
Çok güzel ve anlamlıydı dizeleriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
yani demem o ki sevdiğim, sevgi varsa yüreğinde, ve doluysa, sevdiğinin sevgisiyle, hangi sözü söylersen söyle, yalnız zamanın değil, sözlerin bile değiştiremeyeceği tek şey var, o da yüreğime varlığınla bahşettiğin, muhteşem bahar…
çok güzeldi çok anlatım saygılar bıraktım sayfanıza sevgimle
ŞİİR YAŞAMA DAİR HER ŞEYDİR. BU NEDENLE ŞİİR NE DENLİ GELİŞKİNSE YAŞAM ALANIMIZDA O ORANDA DEĞİŞİM VE DEVİNİM SAĞLAR.BU DEĞİŞİM VE DEVİNİM ŞİİRİN ÖZGÜRLEŞMESİNE KATKI SAĞLAR YÜREĞİNDEKİ SEVGİ ÇOĞALIM DEĞİŞİMİNE UĞRAMASI DİLEĞİMLE GÜZELLİKLERE..........
yani insan ne kadar değişirse değişsin
her zaman aynası kendisi olmalı, kendisinin…
ben mesela daha kararlıyım şimdilerde
örtmüyorum üstünü noksanlarımın,
orta yaşta da olsam,
öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum örneğin,
biliyorum henüz yeterince pişmediğimi,
ve hiçbir zaman ‘’ben oldum tamamım’’ demeyeceğimi,
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.