serip boşluğumuza sofrasının bezini davet eder bol heyecanlı merhabasıyla otururuz aç gözlülüğümüz görmez yediğimizi bilmez tadını acısı sonradan çıkar…
toprak testiden şerbet diye zehr-i aşk sunar iç der gönlümüz gözümüzden yaş dilimizden lânet süzülür…
içeriz kana kana kan… ‘güzelliğiniz etrafa yayılacak kıskanılacaksınız adım attığınız sokaklarda’
inanmayalım ne olur geçmeden unutalım oraları…
çakırkeyif halimiz tez sonlanır acının cellâdı teslim alır emaneti bir gün seni bir gün beni öldürür her gün ikimizi kök salarız yerin yedi kat dibine…
sevgili (!) henüz etmediğimiz yeminlere gel tövbeler edelim aklımız vurulmadan…
çatlamadan hayâ damarı Sîn ve Râ örtsün sözümü çoluk çocuk korkmasın aşktan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Varsa Yalanım Çarpsın Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Varsa Yalanım Çarpsın Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir düşte taşıyorsak siyahı biraz vurgun vardır düş sahibinde...
''acısı sonradan çıkar'' derken şair bir gönlün yitirilmiş sesiyle soyler bunu. Aç kesilince umursamaz insan, sonraki hüznün acıtacağını.
Yağmurlar damlamadan aşkın sofrasına konarız ve yağmur sonrası nefret tohumlarını ekeriz... Şair derki biliriz yanılgısına düşeceğiz sen in ve ben in !! biliriz de yürürüz...!! Bu yüzden kanmak yerine sözlere tövbeyle düş'elim...
Sığınsak da sin'e korktuk aşktan şair...Vurduk gönlümüzü tövbelerden korkarken...
Sîn ve Râ örtsün sözümü
çoluk çocuk korkmasın
aşktan…"
Nerede bu dediğiniz şey?
Çoluk-çocuğun ağzında dolaştığına göre korkulacak bişey olmamalı.
Ben görmedim de...
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.