(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAKTAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAKTAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özellikle şiirin finaline gelindiğinde 'ruha dokunan şiirlerden' birini okuduğunuzun farkında daha da hissederek oluyorsunuz. Çok yönlü bir şiir planı, plana uygun bir içerik ve samimiyet... kutlarım sevgili davidoff, her daim sevgim ve saygımla.
nasıl da sızlattı dizeler içimizi yürek güzel ne yazza güzel (dilerim güne düşer) tebriklerim hayata kattın erdemli sevgi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın Davidoff..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Büyük bir ilgi ve hayranlıkla izliyorum sizi. Sevgili Davidoff:) Resmin büyülü bir yapısı var. İçini öyle doldurmuşsunuz ki nadide cümle birliktelikleriyle. Hani söz söylenir ama mısraya vurdugunuz zaman illa ki o büyüyü korumak mecburdur. Siz de bu tılsımı, efsunu rahatlıkla geçirebiliyorsunuz gözlerimize. Ben yine çok samimiyim ve çok etkilendim. Tebrikler.
Çok yönlü bir şiir planı, plana uygun bir içerik ve samimiyet...
kutlarım sevgili davidoff, her daim sevgim ve saygımla.