(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
POF POF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
POF POF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerktiği yere gitmiştir sözünüz...degerli kardeşim...eyvllah...ben kimseyi elimden geldiğince pohpohlomam..yazmasını bile beceremiyorum nasıl yapayım..vay galleşler vay...şiir hegomanyasıda çıktı duydunuzmu...m.ali ünsal yazmıs amma gıcık adam ha..bu..m.ali.ünsal .sanane ne yapan yapsın...bire...selam ve saygılarımla....tesekkürlerr.saygılarımla..
Asıl gidiş nedenim heceye ve emeğe saygının olmadığı yerde durmak heceye ve emeğe ihanettir.
Bundan sonraki dönemde edebiyat proflarına şiirlerimi gönderip, bir değerlendirme isteyeceğim. Şiirse şiir, değilse değil. Her türlü eleştiriye açığım. Şiirlerimin değerini görmek istiyorum. Yoksa kendimi kandırıp, boş yere emek vermek istemiyorum.
Şiirlerimin gerçek değeri ortaya çıksın. Bunlar şiir değildir derlerse, hepsini siler ve yırtar atarım.
Bana kıstas lazım. Buradaki kıstas, serbestler favori, yalakalık ve riyakarlık yanında mezesi. Kimseye eyvallahım yok.
Eskiden bir eleştirmen şiilerimi okuduğunda hazdan ooooh çekiyordu; fakat daha sonra şiirlerime gıcık olmaya başlıyor. Ama bazen vicdanı kaldırmağı için mecburen şiirlerime ara sıra hakkını vermiştir. Bu bile başarıdır.
VALLA KESİN DURAK YİĞİTTİR VAY ÜÇ KÂĞITÇI VAY.DEMEK BURALARA KADAR GELDİ YAKALARSAN BANA GÖNDER Bİ DÜVE/M ONU.. HİCİV YERİNDEYDİ.BAZILARI NE YAZIKKİ İŞTE BÖYLE SÖZÜ HAK EDİYOR DEĞİLMİ..? KUTLARIM ŞAİRİMİ..POF POF..PUF PUF.OF ANAM OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
.DÜVE/M BİR/ŞEYLERİ ÇAĞRIŞTIRDI MI SANA..?
batu_41 tarafından 9/19/2011 7:58:51 PM zamanında düzenlenmiştir.