(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B E K L İ Y O R U M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B E K L İ Y O R U M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değer görmüş emek kutlamak düşer bize geç oldu belki ama gününde yorum yapmıştım geldim gördüm gidiyorum Çok güzel bir çalışma emeğinize kaleminize ve de yüreğinize sağlık kutlarım çalışmanızı saygılar gönderdim değerli kalem ....
Nasıl güzel bir şiir okudum sabah sabah gönülden dinledim gerçekten haz aldım yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun ebedi okunsun bestelere imza atsın...Saygılar
Murat Bey in içten ve duygulu yorumuyla Şiir farklı bir anlam kazanmış. Çok beğendim. Kaleminiz ilhamınız daim olsun.Naif gönlünüzün istediği olsun. selam sevgiler.
kelimerle öyle güzel dan etmişki yürek okumadım dinledim sadece kaldım burada harika bir şiir yürek sesi özgürce dökülmüş sayfaya alkışlar size sesiyle renk katan murat kardeşimize gelsin saygılar
Kac gez geldim bu sayfaya bu siire bilmem ama siir beni her okuyusumda tekrar cezbetti yeni okuyormus gibi . Yurek hece hece her dizede ayri bir guzellikte isildiyordu acisiyla, sevgiisyle , sitemiyle , ozlemiyle. Yurekten kutluyorum yerini hakeden siire , seckiye ve yorumda keza oyle guzeldi. Selam ve sevgimle.
gülhun hanım tebrikler fevkulade bir şiir ve yorum murat kerdeşimin nefesine hemşerimin kalemine yüreğine sağlık diyorum..sıladan memlekete selam olsun..
Kül altında gizlenir ateş, yıllar onu söndüremez. Gün olur bir rüzgâr eser anılardan, yeniden tüter dumanlar hayallerin üstüne... Bütün övgüleri hak eden, anlatımı harika bir seslenişti şiiriniz. Şiirinizi ve ses yorumunu bütün samimiyetimle kutluyorum.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Şiiri okudum yorumuyla beraber aklıma Oflu geldi onun yorumunu bekledim sonunda onuda okudum Oflu beğendimi tamamdır dedim Gülhun mütevaziliğini elden bırakmadan ben hala çırağım derdin Gördümki çıraklar usta ustalar çırak olmuş çok güzel bir şiir eline sağlık usta beklediğime değdi..
seslendirmeyi yapan Murat kardeşime çok teşekkür ederim dinlerken eski sohbetlerimiz aklıma geldi ağzına sağlık büyük adam Bu şiiri müsade ederseniz aldım şiir dağarcığımda güzel bir yere astım sakladım saklıyacağım eline sağlık Gülhun ağzına sağlık Murat
İç mûsıkînin, 8+8 'in olağan ve alışılagelmiş monotonluğunu ve " merdiven inişi ya da çıkışı " gibi izah edilebilecek ses akışını olumlu anlamda gayet güzel etkilediğini söylemek isterim öncelikle Gülhun Hanım. Siz 8+8 e uymadınız ama onu kendinize uydurdunuz ve bu şiiri daha okunası bir hâle getirdi.
Sanıyorum, bu veznin 3+2 mısra sayılı olanına pek denk gelmiyoruz. Fena durmadı. Bütünlük gayet güzel sağlandı.
Güzel bir çalışma olmuş, teşekkür ederim.( elbette güzelin üst sınırı yoktur )
Seslendirmeyi yapan Murat Canbolat'ın çok duymadığımız yorumunu da çok beğendim.Uyum harika olmuş.( Devamını da bekleriz )
Madem aklın başa geldi, orda neden duruyorsun, Sevgimizden söz etmeden siteminle vuruyorsun, İçinde aşk fırtınası, ne hayaller kuruyorsun?
...Dön geriye arkana bak, bıraktığın yerdeyim ben ...Yollarını bekliyorum, sana başka ne deyim ben.
Çok güzel anlatmışsın gönül ahvalini daha ne diyebilirdiki seven haykırmış aşkını hasretini haykırıyor. Ama sevilende vefa yok be meleğim. Çok güzel yüreğine sağlık kalemin hep yazsın...Sevgiler Selamlar...
duygu yüklü oldukça akıcı bir şiirdi. güne düşen bu şiiri ve şairini tebrik ediyorum. ayrıca yorumlyan değerli Murat bey de çok güzel yorumlamış. her iki yüreği de kutluyorum sevgi ve saygılarımla
Şiir özü ile sözü ile bitamam hissiyatını olabildiğince yansıtarak adresini bulduğuna inanıyorum. ve adresi bulduğundada gerektiği dozda muhatabını aşılayacak gerektiği üzre görevinide ala bir şekilde yerine getirecektir. tüm hasret çeken yüreklerin vuslatını bulması dileklerimle güne düşen şiiri ve şaireyi gönülden tebrik ediyorum. bu güzel paylaşım için teşekkür ettim efendim.
Çok az yazılabilen ya da çok ender yazılan 8+8 hece ölçülü bir şiirin güne gelmesi ve kaçıran yüreklerin okumasının sağlanması çok önemli bana göre.
8+8 hece ölçüsü ile yazmak çok zor, yazan ve deneyenlerden biri olarak söylüyorum bunu. Şiiriniz hem çok özel, hem akıcı hem de kıta geçişlerinde birbirinden kopukluklar yaşamadan okuyucuy ulaşmış ve hak ettiğini de almış.
Bu ölçüde ve böyle güzel, ses uyumunun da harika olduğu şiir kaleme almak kolay olmasa gerek; konusu da oldukça etkiliydi..Okurken çok haz aldım, yürekten alkışlıyorum, usta kaleminizi saygıyla selamlıyorum...
Bir kez baksam gözlerine yaralarım tekrar kanar, Yüreğimde yaşıyorsun, unutmadım koca çınar. Garip gönlüm gece gündüz seni söyler seni anar,
...İçimdeki bin derdime bin beş yüz de sen ekleme, ...Özlüyorsan tutan mı var, Hadi koş gel, hiç bekleme.
Yalnızlığın gıdım gıdım bana her gün ulaşıyor, Damarında kanın değil, sevgimiz mi dolaşıyor? Bu nasıl bir hasrettir ki, senden bana bulaşıyor,
...Ufuklarda bulutların kızardığı yerlere bak, ...Hazan olmuş güller gibi oradayım yaprak yaprak
‘’Bu akşam aklıma düştün’’ demek sana yakıştı mı? Benden sonra seven gözün dilberlerle bakıştı mı? Zıvanadan çıkan aklın engellerle çekişti mi?
...Ben de senin yollarını bekliyorum kaç zamandır, ...Yüreğimde aşk ateşi başım ise pek dumandır.
Zalim olan ben değilim, zalim olan bahtımızdı, Gözlerimiz bakışırken mutlu olmak ahtımızdı. Sevda bizim ömür boyu duygulardan tahtımızdı.
...Ben hala taht üstündeyim, sağ yanımı boş bıraktın, ...Gönlümüzün tezgâhında ben ustaydım, sen çıraktın.
Madem aklın başa geldi, orda neden duruyorsun, Sevgimizden söz etmeden siteminle vuruyorsun, İçinde aşk fırtınası, ne hayaller kuruyorsun?
...Dön geriye arkana bak, bıraktığın yerdeyim ben ...Yollarını bekliyorum, sana başka ne deyim ben.
CANIM GULHUNUM MELEĞİM senin o güzel yüreğinden öpüyorum bitanem benim offffff offffffff canımın içi offffffffff yaktın benide valla nasıl bir özlemdir ki dökülür hece her mısrası anlatır sevdiğine delice bir tutku ile dilini sevdiğim yüreğini sevdiğim meleğim seni tanımak kadar güzel bişey yok biliyormusun canım canımsın benim inşl en kısa zamanda yine görüşürüz meleğim seni ayakta alkışılıyorum yüreğinden öperek gidiyorum şiirn elliğinde bitanem
Bu ne güzel bir seslenişti sevgili Şairem ... Artık söylenecek son söz de söylenmiş.... Umudunun gönlünce yeşermesini diliyor ve kutluyorum. Sevgilerimle......
Nasılda dökülmüş dilden kelimeler, cümleler oluşmuş heceli,kafiyeli ve finalide öyle güzel olmuş ki aman Allah'ım bu güzel şiiri okumamak ve duygulanmamak mümkünmü hele okuyupta şair dostuma,ustama tebrikler yagdırmamak mümkün mü, yüreğine saglık şairem, yüreğine saglık.
‘’Bu akşam aklıma düştün’’ demek sana yakıştı mı? Benden sonra seven gözün dilberlerle bakıştı mı? Zıvanadan çıkan aklın engellerle çekişti mi?
...Ben de senin yollarını bekliyorum kaç zamandır, ...Yüreğimde aşk ateşi başım ise pek dumandır.
Bir aşk ve özlem şiiriydi. Sitemler bile ince ayarla hiç incitmeden yapılmış. Sunumu ve duyguları ile mükemmeldi. Gönül sesinizi beğeniyle okudum.Selam sevgiler.
gül peri tarafından 9/16/2011 3:32:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Madem aklın başa geldi, orda neden duruyorsun, Sevgimizden söz etmeden siteminle vuruyorsun, İçinde aşk fırtınası, ne hayaller kuruyorsun?
...Dön geriye arkana bak, bıraktığın yerdeyim ben ...Yollarını bekliyorum, sana başka ne deyim ben.
SEVDASINI ÖZLEMİNİ ÇOK GÜZEL SÖYLEMİŞ SEVGİLİ ŞAİREM DAHA NE DESİN? CANDAN TEBRİK EDİYORUM DUYGULU YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLOK AEKADAŞIM BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Beklemeyi bilmek ,başarabilmek,gerekirse çileye katlanmak seven yüreğin şanındandır. Yeter kibeklenen buna değsin sevgili şair dost. Hoş ve etkili dizelerdi.
Özlem,Hasret ve Bekleyişin acı verdiği Duygularan damla damla yoğunlaşarak ıslattığı dopdolu dizelerdi yazan ve yazdıran gönüle selam olsun duygu pınarının etkisinde bir dizeyle eşlik ettim şair arkadaşıma tam not benden saygılarımla
Duyacaktır haykırışı seviyorsa gelecektir Tüm engeller sebep değil dağ olsada delecektir Duyguların pınarından hüzünleri silecektir bir sevdayı taşıyorsa hasret onu narlaştırır Kavuşmaya can atarken hangi yürek zorlaştırır