(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖR AŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖR AŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu da nasıl kendini beğeniyormuş....... bu dediğimiz insanalrın pek çoğu değil mi?... pek çoğu biraz iddialı oldu.. bu tip insanalrı çok kısa fakat çok güzel ifade etmişsiniz.... kafasında kavak yelelri esmesini bırk .. bu tiplern kaasında kozmik yelelrin estiğini vurgulamışsın.. nerden de aklına geldi...
Merhaba değerli dost farklı bir şiirle karşı karşıya olmak beni heyecanlandırdı dersem inanınız lütfen bana. Yazılmışların dişinde güzel bir çizgiyle şiirlerinizi ifade etmeniz çok hoş... Bol ilhamlar,iyi çalışmalar diliyorum. Yorumlarınız için de ayrıca teşekkür. Münire Aksaray
Müthiş mısralar şiir adına... Mana gök gürültüsü olmuş, kör beyinlere, cüce kalplere balyoz gibi iniyor sanki... Anlam derin ve yüz kurşun atımı önde...
Yazan kalemi ve yüreği saygıyla selamlıyor,imzası imzamdır diyorum... Selam ve saygılar sunuyorum...İ.G.
meteor tarafından 9/14/2007 6:33:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aynada kendini, sevgilisi gibi görüyordu. Ayakları yerde, beyni atmosferde yürüyordu.
Değerli Hocam, yüreğiniz sağolsun ve varolsun. Her zaman ki gibi özümüze, ruhumuza hitap eden derin manalar içeren satırlar. Rabbim razı olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
BECERİ İSTER HOCAM
TEBRİKLER