(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM ELMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM ELMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iki gönül bir olmayınca samanlık seyran olmadığı gibi çift dikiş bile olsa bir araya gelip de uyum sağlayamıyorlar elma örneğinizde olduğu gibi. Düşündürdün yine bizleri.Düşündüren ve ilham veren kaleminiz var olsun. Tebrikler. SAYGILARIMLA.
Kapadokya'da bir elmalı Kilise var. Önünde elma ağacı olduğu için bu isimle anıldığı sanılıyor. Elmasını mezara götürenin elmalı mezarı olur mu? Sanmam kurdakuşa yem olur.
Bir elma yüzünden cennetten koğulduysak; elma istemek de elmayı yemek de hakkımızdır. Vermeyen turşusunu kursun, sirkesi köpürsün kudursun!
Yani Hocam resmen diyorsun ki, ben ademin torunuyum illada elma! ye afiyet olsun yeme diyen mi var ki.. Kısa, anlamlı ve haz veren bir şiir. Ktluyorum üstadım.
Yarım elma.. İster al, ister alma... Minnetiniz de yok yani.. Hiç umurunuz olmaz!?.. Sanki O'nun umuruydu!? Demezler mi adama?... Çok güzeldi yine... Ne demeli? O.Veli Kanık misali.. Kutluyorum efendim kaleminizi...
Elma dersem çık armut dersem çıkma mecazi bir şaka şiir harika hele de kardan adam imzalı olması büyüklerimiz boşa dememişler lafı nereye çekersen oraya gider buyurun yorum sofrasına her yorumdan bir farklı elma şaiir çok zeki bir elma dan ne çıkar böyle bir tarzla sevdayı anlatmak nasıl olur diyerek yola koyuldu tebrikler efendim saygılar .
Remziye ÇELİK tarafından 9/10/2011 3:04:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
tebriklerimle