(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......yağmur ve rüzgâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......yağmur ve rüzgâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, Necva Hanım. Teşekkür ederim. Dergileriniz toptan basılacak bazı aksiliker oldu. İnşallah yeni çıkan kitabımla birlikte göndereceğim. Sizden kitap hakkında yorum ve yeni karikatürler bekiyorum. Biraz daha hafif olsun. Acıyın lütfen iki tane oğlum var. Bir de torun :)
haydi şimdi şarkılar söyleyelim ayrılık üzerine vokal yapsın bestemize yağmur ve rüzgâr
Aşk şarkıları söylerseniz güneş açar kollarını rüzgarı keser yağmuru dindirir di. Yağmur altında ıslanarak söylenmeyince de aşk şarkılarının anlamı kalmazdı. Ne önersek acaba? Tebrikler dostum . SAYGILARIMLA.
sevgili celal abim şuan burada öyle bir fırtına ve yağmur varki anlatamam, tek bildiğim tanrılar bana öfkeli değil. ayrı yürekleri rüzgar kavuştursun, kurumuş aşkları, yağmur tekrar yeşertip can suyu olsun. tüm sevenlerin birleşmesi dileğimle. sevgi dolu yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
seven bir yüreğin şarkısına fırtınayı lokal yapması güzeldi. en güzel şiir tabii ki en uzun olanı değildir. düşüncelerini en az sözle ifade edendir. saygılarımla: rr.akdora