(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....2 0 1 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....2 0 1 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dostum sana tekrar rastlamak sevinçlerin en güzeli. İnşallah elim erdikçe katılacağım. Lakin çalışıyorum şimdilik. Elbette boş zamanlarım olacak
Her mevsim şiir çiçekleri açarak kışlara direnen ağaç gibi Celal ağabey... Bu mucizeye az tanık olmadık... Şu dünyada bu kadar ahmaklığa, insanın insana ettiklerine rağmen insanca olandan umudunu kesmeyen mucizelerdi bunlar... Nice senelere ağabey...
Aşk çağırmışsın ne güzel nedense benim yıllarla pek aram iyi olmadı yeni dediler eskidi eskiyen geri gelmedi takvimler değil sanki boyacı bu yıllar çılgınlıklar partiler proğramlar kutlamalar ki hep gerisinde kaldım hele hele ağaçı kesenler hiç ömründe ağaç dikti mi acaba diye soruyorum. Belki yorumu okuyanlar bizi kızacak ama yılbaşının benim için özelliği yok her günden gibi o da bir gün asılnda yılbaşı mı yıl sonumu orasıda muamma Celal ağabey yeni yıl eski yıl diye yazmayacağım kalan ömrüm sağlık hayatın düşündüğün düşlediğine yakın olsun diye yazıyorum.
Celal Hocam yüreğinize sağlık...kış , aşk ve nakış uyarlaması yeni yıla çok yakışmış...az söyledim,çok anlayın demiş şiiriniz:)Kaleminiz ışıkla kalsın herdaim...
bahçemdeki bahara öykünmüş yapayalnız ağaç gibi çiçeğe duracağım sanki penceremde kış içimde hüzünlü bir haykırış
eğer gelirsen bu yıl bana nakış nakış gel ey aşk iki yakama oya gibi yapış ve sarıl doyasıya
Her seven yüreğin temennisi elbette bu...Şiiriniz yaşama sevincine ekilen bir tohum gibi...İnsan gerçek sevgiyi özümsediğinde her şey daha da güzel...kar da kuruyan ağaç da...Sevmeyen güzel düşünemez...güzeli göremez...Güzel ve nadide yazamaz...ne anlamlı iç döküşleriniz var...Paylaşmak güzeldi...Çok tebrik ediyorum...
gereksizliklerden arınmış arı duru ne güzel şiir tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız Celal hocam..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
celal abi güzel dilekler bende alabilirmiyim :) gelsin yeni yıllada saglık mutluluk bol para......................nice yıllar değerli abim öptüm ellerinde kalemin hiç susmasın saygılarımla zaralıcan
Şaban AKTAŞ