(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Ben hep on yedi yaşındayım her ayak sesinde ürperirim Demir kapının her açılışında göğsümün kafesine sığmaz yüreğim her türlüsünü tattım acıların ayrılıkların bir seni beklerken kendimi yenemedim"
Sevgili şair, şiirden aladığım kadırıyla, bir hasret var ki, çekilen bütün hasretler hiç kalır onun yanında diyorsunuz. Bende Allah kavuştursun hasretinizi diliyorum. Selam sevgiyle, dostça kareşçe
Kıymetli ağabeyim, şiirinizi okumayı bitirdiğimde her dizesini bir mahalleye ayırıp ipuçları topladım. Mahallelerdeki tüm sokakları dolaşmama rağmen elimde el ile tutulur bir kanıt yoktu düşündürdüklerinize dair. Ağır bir hissedişten kopan şiirinizi acizane tebrik ediyorum. Her şeye rağmen hayatın her zaman size hasret olduğunuz güzellikleri cömertçe sunması dileği ile... Selam ve saygılar.
arasına alsın diğer hasretler bıarkın beraber arkadaş olsunlar ona da dayanın ki diğer hasretler alınmasın...kısacık ama hasretin büyüklüğü yüklü dizelere...saygı ve sevgiyle kalın...
tanımak dayanmak için bir sebep
değil mi?
sevgiler