Aşk ölümdüŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Derdim ki bir daha şiir yazmayacağın gün okumayacağın gün olur mu!
olurmuş:( hikaye acıklı bir cinayet ile başladı önce uyuşturucu geldi ardından amatem... sonra cinayet yaralama geldi cezaevi askerlik geldi evlilik geldi çoluk çocuk geldi derken... hayatın yarısını yarıladık vesselam.. eh işte Akıl yerine anca geldi daha yeni oğlumdan sonra hatta ergenlik dönemini atlattık gitti:) koskoca hayata o kadar çok hikaye sığdırdım ki öyle böyle değil zenginliğin en büyüğünü gördüm yoksulluğun en beterini çektim bu evreleri atlatırken yanımda kimse yoktu şiir ile cezaevinde tanıştım sonra yazmaya başlamıştım tabi ilk şiirlerim sevdiğim kızaydı:) fakat bu şiirleri kimseye okutmazdım zannedersem 10 seneden fazla sonra yaşama dair birşeyler yazmaya başladım nasılsa bir şair iyi yazan okuyan yorumlayan usta olmak gibi bir derdim yoktu ama şiir beni öyle bir yere getirdi ki iskender ile tanıştım mahlası küçük iskender ondan daha çok şey öğrendim derken istemeye istemeye ayrılmak zorunda kaldık .... şiir işte hep iyi yazdığımı düşünürken başıma ne işler açacağını bilmezdim bilemezdim... şiir diyip geçmemek lazım felaketim oldu:) bu şiir benim için kaleme alınmış son şiirdir bir daha şiir yazmam çünkü şiir beni bütün hayatım boyunca yaşadığım en berbat en beter en içinden çıkılmaz bir yere getirdi.. ahmet kayanın dediği gibi ... öyle bir yerdeyim ki.. işte o durumdan daha berbat durumdayım... şiiri sevdim ama şiir beni sevemedi gitti... okumaya devam... bir hikaye ile başladı bir hikaye ile bitti. son.
|