ÖMÜR BİR NEFES
KÜL OLMADAN KUL OLUNMAZ ZERRE KÜLÜN AYNASI
HAYY DOĞMAKTIR NEFES ALMAK HU VERMEKTİR NEFESİ BESMELENİN B Sİ İLE SEYREYLENİR ALEMLER İLMİ İLE İRADEYLE KUDRETİYLE HALK EYLER RAHMAN VE RAHİM ODUR Kİ AYRILMAZ BİRBİRİNDEN ARINDIRIR ATEŞİYLE İKRAMI CELALİYLE İNSAN ANCAK BİR ALETTİR BENLİĞİ KENDİNE ENGEL ADEM OLACAK İSEN YOKLUĞUNU TAT DA GEL AN İÇİNDE OLUR BİTER TÜM İŞLER TÜM OLUŞLAR ANLAYAMAZLAR BUNU PEK ÇOK MÜREKKEP YUTMUŞLAR ALLAHA KUL OLAN KADAR VAR MI MUZAFFER OLAN ALLAHI BİLEN KADAR VAR MI KORKUYLA DOLAN iKİ NEFES ARASINDA YAŞARKEN BIÇAK SIRTI TESLİMİYET BAYRAĞINI ÖLMEDEN ÇOK EVVEL VER NİL |
Seni eleştirdiğim de oldu fazlasıyla beğendiğimde hatta yüzde 95 gibi inanılmaz bir oranın var benim zihnimde haddim olmayarak, bir şairi tümüyle değerlendirmeye çalışıyorum. Kimbilir belki bir gün hakkında birşeyler de yazmak isterim. Eleştirdiğim şiirleri genel olarak senin olmadığını düşünürdüm ama yinede bir parça ben buradayım derdin ben görmezdin gelirdim yetersiz gelirdi şairi sen olunca. Bu şiiri okudum bitirdim bir daha tekrar tekrar okudum senden iz aradım "KÜL OLMADAN KUL OLUNMAZ ZERRE KÜLÜN AYNASI" bu cümlede seni yakaladım girişte fakat sonra tarihe baktım sen uyarmıştın ve gerçekten bu nasıl bir sıçrayıştır kendini nasıl bir restore etmedir ki, sen bu şiirin şairiyken, benim hayranı olduğum o şiirlerin şairi oluverdin. İşin en güzel tarafı bu tarz benim senden evvel en makbul bulduğum tarzdı, bu deyişler cümle yapısı gerçekten en sevdiğimdi. Sonra geldin darmadağın ettin. Hadi bunu bize yapabildin de kendini nasıl bu kadar değiştirebildin ki, yalnış anlama bende de hala umut varmış demeye getirmiyorum :). Sadece bir insanın kendini bu denli değiştirmesini Allah hepimize birer stilist nasip etsin. Beğendim şiiri daha geriler de daha iyileri de olduğunu hissettirdi nedense..