Gerçeğin peşinde koşarken ben Yalandan hayallerin içinde boğuluyorsun sen Sanki hayat dönme dolap Akıllı olan peynir ekmek yemiyor artık Sessizliğinden ve yokluğundan başım dumanlı Resmin ellerimde paslanmadan hatırandan ıslandı Gerekli olan kararlar tanrısal olandan Ruhuma yaslandı
İlahi aşk nedir bilir misin İyi bilenim milyon kere gecegündüz yandığımdan Hep dilde dolaşır yalnızlıklarda anılır Hatırada kalan sevilenin en iyi yönleridir En azgın kızgınlıklar da bile aşka ihanet edilmez Ne yön vardır ne gurur Temelde vardır nihayetli bir onur
Özlenen anılan Tasavvufi ilahi aşık olunan Böylesi bir aşkla bağlı kalınansa Maddenin gücüne olan bağımlılığından mıdır nedir Maneviyatın derinliklerine yenik düşer kendiliğinden An kendiliğinden yaslandığında ecel kapısına Vicdan ve pişmanlıklar sıralanır utanılarak … Ve alçak suskunluklar ansızın insanı alır götürür eskilere Düşünceler yerini hakikatin ta kendisine teslim eder Gerçek insanı bir türlü bırakmaz
Ruhumu ruhuna yasladığım anda Aort damarımı damarlarına dokundurduğumda Numerolojik sıralanışına ilk baktığımda O ilk öpüş ve koklayışımda Seni ve nefesini derinliklerime aldığımda Yaşayacağın olacakları hissettiğimde Kendime istediğim sevgi ve şefkati sana sundum Benden de çocuktun Sen benden de yalnızdın benden de zavallı Seni de seviyorum Atlanta’lı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLAHİ AŞK (ATLANTA'LI) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLAHİ AŞK (ATLANTA'LI) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her birinize; ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınız ve var olduğunuz için. "Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce... Saygılarımla, efendim.
Ruhumu ruhuna yasladığım anda Aort damarımı damarlarına dokundurduğumda Numerolojik sıralanışına ilk baktığımda O ilk öpüş ve koklayışımda Seni ve nefesini derinliklerime aldığımda Bu Adana'dan çok iyi yazar,şair çıkıyor, Nedenkine?
Ruhumu ruhuna yasladığım anda Aort damarımı damarlarına dokundurduğumda Numerolojik sıralanışına ilk baktığımda O ilk öpüş ve koklayışımda Seni ve nefesini derinliklerime aldığımda Yaşayacağın olacakları hissettiğimde Kendime istediğim sevgi ve şefkati sana sundum Benden de çocuktun Sen benden de yalnızdın benden de zavallı Seni de seviyorum Atlanta’lı…
"Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce...
Saygılarımla, efendim.