(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçgüdüsel saflık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçgüdüsel saflık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşama bakışı karşılıklı konuşma biçiminde olan ancak bunun kendi söyledikleri kısmını gizli tutan cevabı kendinde olan şeyleri açığa çıkaran asla sorusu olamayacak yanıtlarla yüklenmiş bir ağır kişidir.
Hissettirdiği kadar varolmak zorundadır ve sınırları belirsiz bir evrende o görmesede bir sonsuzluk hissini kendi avuçlarında bulur .acıyan yerlerine sığınmış görünsede hayatın anlam bulduğu yerdedir o heryerdedir.
Şiir bilinmezin cevabı değildir şairde soran kişi değildir .şiir kolaya kaçan bir söz oyunları değildir şairde sözcüklere sığınmış kolay bir kişi değildir.
Şiir karmaşıklaştırılmış olağan birşey değildir şairde onun düzmece yazıcısı değildir Hayatın insanda anlam bulan gölgesidir şair ve onun dudaklarına muhtaçtır tüm aşklar...
şeyh galib'e göre:
şair demek ehl-i dil demektir hoşmeşreb ü mutedil demektir"
tebriklerimle
güzel bir çalışma