(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz bir yelkenlidir mutluluk... ne güzel bir ifade... mavi denizde... hüzün rengidir hasret limanları... rüzgar umuda, mutluluğa, rüzgar sevdanıza ulaştırsın yelkenliyi... çok beğendiğim şiiriniz için tebrik ederim Çınar Bey... her daim şiirle içiçe olmanız dileğimle... sevgiyle kalın... saygı ve selamlarımla...
beklemenin, hasretin,ayrılığın... ağırlaştığı anlarda çok söylediğimiz belki de içimize atıp suskunluğumuzla dile getirdiğimiz anların çok olmuştur sayısı... ve bu şiirinizi okurken o günleri şöyle bir yad ettim... özlemek güzel duygudur... özlemin bittiği anlarda bir çok sorun bekler bizi kapıda.... yüreğine, kalemine, düşlerine, düşüncelerine sağlık üstad...
nerelerde kimbilir ya da belki de biliyorsunuz nerelerde olduğunu bu soru sevgisine...ama gelsin inbşallah bir gün tekrar alsın yerini de beraber açılın denizin güzelliklerine...çok güzel dizelerinize tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Simdi umarsız sancılar içindeyim. Belki de Toz pembe hayaller peşindeyim. Ne azgın dalgalar, .............ne gün batımı, ....................ne de yalnız geceler
Özlediğiniz tüm güzelliklerin her zaman sizinle olması dileğiyle. Sizi her zaman yelkenlinizin içinden yazdığınız güzel şiirlerinizle hatırlayacağız.Tebrik ederim.
Beyaz bir yelkenlidir mutluluk; Sevda rüzgarlarıyla dolar yelkenleri, Hasret limanlarıdır durakları, Ve; Her liman seni çağrıştırır bana Gözlerim dolar,nerelerdesin?
neredesin nasıl varayım,istersen ruhunda bir nokta olayım,şiir olayım harf olayım varayım seni tarif eden kitabına..Ah ah değerli kardeşim hasretlikler yelken açmış yüreklerde bizi savurur durur hırçın dalgalar arasında..Çok güzel bir şiir okudum o güzel yüreğinizden.Kaleminiz daim olsun,siz yazın biz zevkle okuyalım bu mısraları..
Simdi umarsız sancılar içindeyim. Belki de Toz pembe hayaller peşindeyim. Ne azgın dalgalar, .............ne gün batımı, ....................ne de yalnız geceler Dudaklarım yalniz ismini heceler Özledim seni,gel artık,nerdesin? ELİNE SAĞLIK YÜREĞİNİN BEYAZ SESİNİ AÇMIŞSIN YELKEN GİBİ İNŞALLAH DUYAN OLUR DUYMAYAN KAYBEDER HEP BEYAZ ÇIKMAZ KARŞINA YÜREĞİNE SAĞLIK ÇINAR SAYGILARIMLA
Güzel bir şiirdi... Ama bir şey dikkatimi çekti... Bu "umarsız" kelimesi bu ara iyice revaçta... Okuduğum bir çok şiirde karşıma çıkıyor...bana itici geliyor biraz...hele sık sık karşılaşınca... Sakın yanlış anlamayın eleştiri değil bu...bu kelime hakkındaki kişisel görüşümü dile getirmek istedim... Saygılarımla.... Tebrikler
Bu dizeleri duyup ta gelmiyorsa, neler kaybediyor. Yüreğinize sağlık, sevgili Çınar Göle. Her daim bol olsun ilhamınız ve beyaz yelkenlilerle gelsin hep mutluluklarınız. Sevgiyle...
mavi denizde...
hüzün rengidir hasret limanları...
rüzgar umuda, mutluluğa, rüzgar sevdanıza ulaştırsın yelkenliyi...
çok beğendiğim şiiriniz için tebrik ederim Çınar Bey...
her daim şiirle içiçe olmanız dileğimle...
sevgiyle kalın...
saygı ve selamlarımla...