(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yürekten kutlarım dostum kalem tutan ellerine vede duyguları açığa vuran yüreğine sağlık vede sayğı ile eğiliyorum bu iki varlığın sahibine saygılarımla özgür çimen(tan)
Şiirinizi okudum ve şöyle geçti içimden kalem ehli dostum. Galiba yakında şiir yazmayı bırakacağım!!! Çünkü böyle güzel şiirleri okurken şiir yazdığımda bulduğum tatmini tadıyorum. Zahmete girmemeliyim galiba. Doyurucu şiiriniz için teşekkür eder yürekten tebrik ederim Selamlar, saygılar.
....Günüme eş, ...............geceme güneş.. Isıtsın yüreğimi bu son vedada umutlarım.. Güneş sustu, ..............ay öfkesini kustu, .................................sevdiğim bana küstü..
Yalancı baharlara, ....................gün ışığına hasret, Aldanıp da çiçek açmayı dahi istedim.. Biraz saf,
Öylesine güzel dökülmüşki mısralar yürekten,bu kısmını aldım içinde bahar geçen şiirleri çok seviyorum çiçek çiçek açıyor şiir o zaman:)) Kutluyorum değerli kardeşimin yüreğini..
''Öğrendim yaşamın zorluğunu, Canımda,özümde hissetmek, .........................yokluğunda bir ömür tüketmek. Öğrendim bir tanem ölüm ne demek... '' Sevgilinin yokluğunu nasılda güzel dile getirmişsiniz.Bu nasıl ifadelerdir ki hayran olmamak imkansız.Yüreğinize binlerce sağlık...
ufacık detaylar bile neler neler öğretirken giden sevgili acının sevginin hüznün hasretle yok oluşun gerçekliğinde yüzdürür sanırım. gelde bunları öğrenme...harika bir şiir yine...saygı ve sevgiyle kalın...