yârda izler bırakıyorum tüm acılar peşimde sırtımda en bi’ çaresinden uçurum darbeleri kulağımda sana ait sözlerle iki ucu bilenmiş yalan özveriler
kaleler kuruyorum yok edilişlerden en açık yaralarda depreşip sokağa atılmış pişmanlıkları derliyorum hayaleti dökülüyor yoksun’luğun hayat karanlık ve uzlaşmasız bir med gibi, aymaz beklemelerin serzenişinde mesaisini doldurmaya çalışanların yavaşlığında geçiyor ve pervasızca secdeye varıyor sevgililerin birbirine söz verip durduğu afili saatler
ve naz biter ve aşık usanır gidenlerden çok kalanım ben yalnız’ca
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beraber ve solo ayrılıklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beraber ve solo ayrılıklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız'ca bir yar iter sırtımdan ölüler ülkesine . Bir yanım uçurum kokuyor .mesaisi dolan intiharların paçaları düş bozumu uykularımı gömüyor baş ucuma .
yalnızca içimdeki kırık can kıvrımlarının alnı düşüyor ayak uçlarıma .
Şiir ki yitik bir şehirin solgun yüzüydü .Tıpkı yaşadığım mezar gibi.
beraber ve solo ayrılıklar adına saplandım şiirin. ayrılığın beraberi nasıl olur ki, iki kişi aynı anda son diyebilir mi ki? sorular, sorular... şair demiş ya aşk iki kişi arasında asla eşitlenmeyendir. ayrılık eşitlenir mi ki?
yalnızca içimdeki kırık can kıvrımlarının alnı düşüyor ayak uçlarıma .
Şiir ki yitik bir şehirin solgun yüzüydü .Tıpkı yaşadığım mezar gibi.
Çok güzeldi.