(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYÂZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYÂZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum su gibi akıcı bir şiir olmuş. Kardeşimin kudretli kalemini tebrik eder başarısının devamını dilerim. SeVgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Gönülden bu niyazım Çıkan en son avazım Hakk'tan gayrisin sazım Çalar ise kır artık.............muhacir bozkurt
Tebrik ediyorum Muhterem Kardeşim.. Ve dualarına yürekten ÂMİİİN diyorum.. Hakkında hayırlı olan tüm dileklerin Rabb katında makbul ola inşaallah.. Selâmetle...
Yunus yürekli kardeşim. Elinize ve yüreğinize sağlık.İlk kıtada aklıma."Allahdan ömür talep ediniz" Emri geldi Resullahın.(S.A.V)devam ederken gördümki.İstenen ölüm değil.Ve Yunus EMRE geçti içimden hemen her mısrada.Samimi yakarışlarınızla.Allah ile Pazarşık eder gibiydiniz.Haşa Allah ile pazarlık olmaz da.Başka ifade bulamadım. **Yunus emrede bir şiirinde. "Kıldan ince köprü kurarsın ki ben geçemeyeyim.Ama ben sırat ın üstüne hanlar saraylar yapasım gelir "der.
Sırat kıldan incedir
Kılıçtan keskincedir
Varıp onun üstüne
Köşkler kurasım gelir.........Aynı tadı yakaladım şiirinizde.Önce duanızı Makbul kılsın rabbim ve her okuyanı iştirakçi ve kabulü temennisi ile.Yüreğinize bin selam.
SeVgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.