(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN DE BÖYLE BİRİNİ SEVDİM İŞTE..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN DE BÖYLE BİRİNİ SEVDİM İŞTE..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir garip geldi geçti dünyadan Kırdı geçirdi kalpleri farkında olmadan İçin için yanardı kimseye anlatmadan Ben de böyle birini sevdim işte...
Sinirlenince bir başka güzel olurdu Gülmek yüzünde anlamlı olurdu Bir ’’aşkım’’ deyişiyle dünyalar benim olurdu Ben de böyle birini sevdim işte...! ****************************************************** Bu ilk şiiriniz galiba, Hoş geldin sinem aramıza, dilerim bu güzel şiirlerinizi bizimle uzun soluklu paylaşırsınız. Edebiyat Defterindeki şiir yolculuğunda şimdiden size başarılar dilerim... Başarınız için herzaman yanınızdayım. Selam ve sevgiler.
Bir garip geldi geçti dünyadan Kırdı geçirdi kalpleri farkında olmadan İçin için yanardı kimseye anlatmadan Ben de böyle birini sevdim işte...
Sinirlenince bir başka güzel olurdu Gülmek yüzünde anlamlı olurdu Bir ’’aşkım’’ deyişiyle dünyalar benim olurdu Ben de böyle birini sevdim işte...! çok güzel asllah bozmasındiyelim yüreketenkutlarım
bende böyle bir tebrik ettim iste:)