Tan riya veda Kın/alandı… Güvercin Göçük nasır tenhası kırmızıdan hasret Lokman şifa ayaklarındaki ikna
Kir/alandı… Sömürgecin Zikrinden yarenlerine sarmaşık düğümü karmaşık Konak altındaki gömü Zil zılgıt can artığı Çan
Duyulan
Esir ten, neden? Sorgu sual kalan/dım Cevap yalan/dım…
Sen Haykır ezberi Ferik(roj) Emsal etiket savrul diyor düş El ema soluk yol uzuyor üşüşme diyor şişş
Başlangıcın tercihine sıvanınca elleri Kubbenin sancısı alınıyordu Yağmur ebe damlatıyordu doğumunu Kızıl tabakada ardına su Geri geleceğini bildiği halde umut İnsan doğdu, doğrulanamadı Terhini kırdı Kırıldı lisan yalandı insan…
Bir vaktin ertelendiği yer Narin bir soluk arş eleniyor solgunluğunda Akı bi diyetin mecburi soluğu Sur diplerinde ellerinden kamçıyla secdeleşiyor Üşüyor ürküyor yeni doğumlar
Ya yâr
Seni benim için doğursan ya Seni benim için büyütsen ya
Ey makamı ehliye daracığında terbiye İncilliği terki lâl Sagu işyar işara fani Kabullen… Artık
Aşra, arşa beşikten düş rahmine toprağın Kırık kol kulluk sonu veda Azap ceza şükrü ilan ne fayda Alınıyor ten terde darp sema rab Tohum narçiçeği salgıla beni
Algıla teşhiri Yoksan eğer Rahminde boğ düşür beni Mercimek taneliği soluğumda üz beni Dokunmadan bana terkine sür beni Al rahmine doğurmadan düşür beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
doğurmadan düşür beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
doğurmadan düşür beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün içinde onca şiir okurken nasıl da g/özümden kaçmış böylesi bir kalem!? Geç kalmışlığıma yandığım bir sayfa oldu okuyunca. Yorumlamayla ayrı bir lezzetlenmiş daha da demlenmiş...
Susmalı şimdi! Okumalı ve sadece dinlemeli.. Emekti, 'Şiir'di tek kelimeyle. Çok güzeldi çok. Bundan sonra yüreğinizden kaleminize düşenlerden mahrum kalmamak adına alıp götürüyorum 'Şiir'inizi 'Şair'. İzninizle...
şiir adına keyiflendiğim, dinlendiğim bir sayfa... iyi ki varsın kalem, iyi ki varsın hem kaleminle, hem yorumunla... seni dinlemek, seni okumak gittikçe özelleşiyor...
Diğer şiirleriniz gibi bu şiirinizde çok anlamlı ve çok güzel :)) Yüreğinize,emeğinize sağlık :))) Kaleminiz ve o duygu yüklü yüreğiniz her zaman hep çağlasın :)))) saygılar efendim :))
Geç kalmışlığıma yandığım bir sayfa oldu okuyunca.
Yorumlamayla ayrı bir lezzetlenmiş daha da demlenmiş...
Susmalı şimdi! Okumalı ve sadece dinlemeli..
Emekti, 'Şiir'di tek kelimeyle. Çok güzeldi çok.
Bundan sonra yüreğinizden kaleminize düşenlerden mahrum kalmamak adına alıp götürüyorum 'Şiir'inizi 'Şair'. İzninizle...
Daim olsun yazan yüreğiniz-kaleminiz.
Saygımla...