hep bir eller vardı kara kara "sağcı-solcu" dedi "alevi-sunni" dedi "kürt-türk" dedi ateşledi fitili düşürdü her bir yana kızılca kıyameti kahroldu güneş kararırken gülüşler geri çekildi...
hep bir ayaklar vardı kara kara adımlarken içimizi dışımızı gökyüzümüze çelmeyi taktı yıkıldı ölümüz dirimiz yüzüstü düştü ve alkışladı çok yaşa! çok yaşa! diye diye yaşattı hepten karanlıkları çünkü alkışlar gani gani boldu ve hep ucuzdu canlara ateş düşürecek kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günaydın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
erdemlilik merkezde olup güneş gibi her yanı ışıtmak ısıtmaktır yoksa ne erdemden ne adaletten ne ortak paylaşımdan ne sevgi ne saygıdan bahsedebilir ne de onurlu yaşayabiliriz diyorum ki türkiyede haksızlıga ugrayan millet kim se ben oyum hatta dünyada haksızlığa ugrayan birey millet kimse o da benim beni senden seni ben den farklı görürsem de allah nefsimi islah etsin der sevgilerimi bırakıp derin duygularla ayrılıyorum sayfandan kardeşin hazani
hep bir eller vardı bir yerlerde kara kara "sağcı-solcu" dedi "alevi-sunni" dedi "kürt-türk" dedi ateşledi fitili düşürdü her bir yana kızılca kıyameti kahroldu güneş kararırken gülüşler geri çekildi...
yüreğinize sağlık arkadaşım.Sevgi ve saygılarımla...
eğitim şart cahil kalmasın halk. ama ülkede eğitim sıfır bire geçemedik daha.şifreler le oynuyoruz halk uyanmasın diye:)) kutlarım duyarlı yüreğinizi .tebriklerim yürekten saygılarımla.
Çok kereler oldu bu/ne onlar usandı/ ne bizler boyun eğdik/ne yazık ki /hep atın semerleriydik ... Yeni bir dillendiriş olmuş...Kalemine sağlık...Sevgiyle...