“yoruldum!” diyorum yoruldum… dönüp dolaşıp aynı sözleri etmekten, tükenmekten yaralarıma basmaktan barış türkülerini tuz basar gibi, acımaktan tekrar tekrar kanamaktan kan kokusundan…
siz, halen yorulmadınız mı? ve daha boğulmadınız mı? kan soluyup kan üflemekten kana belemekten dünü bugünü yarını…
Allah belanızı versin! ne zalim ciğer varmış sizde katır inadında ne tükenmeyi biliyor ne de ölmeyi kan soluyup kan üflerken…
“yoruldum!” diyorum yoruldum… ülkem çocuklar ve insanlık adına diye diye kadir kıymetinizi bilmekten!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Kokusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Kokusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kandan beslenenlerin hakimiyeti devam ediyor.Kimi artık kaderine razı olup,mazoşist duygularda yaşıyor, kimileri de çırpınıyor bir balık gibi okyanusta...Vampir dişlerini geçirmiş, kurtuluş nafile...
yorulsakta durulsakta Yılmak yok RABBİMİN bize sunduğu hayatı sağlıklı yaşamaktan başka güzeldi sitem dolu dizeleriniz kutlarım saadet hanım. yürek sesiniz daim olsun..
katılmamak olası mı
sağlıcakla