(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç hüzünü ağırladın mı sevgilim bir gece. Benim fakir evimi iyi bilir o, Bir acı gözyaşı kahvemi içer her gece, Ve; Seni konuşuruz karşılıklı saatlerce...
Ne kadar hoş öz dizeler.Evet evet,hepimiz konuk ediyoruz o hüzün denilen yürek acısını her gece evimize ,hemde baş köşede oturuyor değerli kardeşim.Hüzünlerden uzak olsun sol yanımız inşallah.Kutluyorum.
:)))) çok güzel Çınar beyyyyy!.. 'hiç HÜZNÜ ağırladın mı sevgilim bir gece' denince 14 hecelik bir ritm yakalanıyor şiirde... 2. dize (7+5) ölçüsünde ve 12 hece diğer iki dize 14 hece ki serbest vezin için çok yakışıyor bu ölçüler ara ara / karışık kullanarak:) bildiğim kadarıyla bu ölçüleri farkında olarak Orhan Veli' de kullanmış ve özellikle okuyanlar / yorumlayanlar açısından da son derece özgün bulunuyor... kutlu/yorum yürekten.
Çınar kardeşim
Kızımın sayfasından farkında olmadan yazmışım
kızım adına da kutlarım Güzel dörtlük...